Dodano produkt do koszyka

Promocja

WPŁYW KRAJU POCHODZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA NA BARIERY W KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W KORPORACJI MIĘDZYNARODOWEJ

WPŁYW KRAJU POCHODZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA NA BARIERY W KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W KORPORACJI MIĘDZYNARODOWEJ

PIOTR KUBIK

Wydawnictwo: GÓRNOŚLĄSKA WYŻSZA SZKOŁA HANDLOWA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-60953-66-2
 
175 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
 

Niniejsza książka obejmuje tematykę dotyczącą komunikacji wewnętrznej w korporacjach międzynarodowych i barier w niej występujących. Bariery te zostały przeanalizowane w kontekście wpływu kraju pochodzenia przedsiębiorstw, wchodzących w skład korporacji, na ich powstawanie. Przyjęto bowiem założenie, że w różnych kulturach narodowych istnieją bardzo istotne różnice w sposobie komunikacji na wielu jej poziomach.ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1: Tworzenie korporacji międzynarodowych jako efekt procesów globalizacji
1.1. Przyczyny globalizacji gospodarki światowej
1.2. Wyłanianie się korporacji międzynarodowych i globalnych w wyniku procesów
1.3. Kulturowe skutki procesów globalizacji
1.4. Rozwiązania strukturalne w korporacjach międzynarodowych

Rozdział 2: Istota, rodzaje i rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
2.1. Istota komunikacji wewnętrznej
2.2. Kryteria podziału komunikacji i jej rodzaje
2.3. Sposoby komunikacji wewnętrznej
2.4. Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rozdział 3: Bariery w komunikacji wewnętrznej w korporacji
3.1. Źródła, istota i rodzaje barier w komunikacji
3.2. Ocena znaczenia poszczególnych barier w komunikacji wewnętrznej w korporacji na podstawie badań empirycznych
3.2.1. Bariery kulturowe w komunikacji
3.2.2. Bariery związane z różnicami w wykształceniu
3.2.3. Bariery integracyjne
3.2.4. Bariery informacyjne
3.2.5. Bariery wynikające z różnego poziomu znajomości problematyki korporacji
3.2.6. Bariery motywacyjne
3.2.7. Bariery wynikające z różnic w postrzeganiu problemów ze względu na zajmowane stanowisko pracy
3.3. Ocena poziomu komunikacji w korporacji - wnioski z badań empirycznych
3.4. Rola menedżera w ograniczaniu barier komunikacyjnych

Rozdział 4: Ocena wybranych rozwiązań służących ograniczaniu barier w komunikacji wewnętrznej w korporacji
4.1. Wprowadzenie języka korporacyjnego
4.2. Rola spotkań
4.3. Kontrola prawidłowości komunikacji wewnętrznej w korporacji przez menedżerów wyższego i średniego szczebla
4.4. Szkolenia z zakresu komunikacji oraz samodoskonalenie pracowników w zakresie kompetencji komunikacyjnych
4.5. Organizowanie cyklicznych prezentacji, mających na celu przypominanie o misji korporacji i obowiązujących w niej zasadach działania
4.6. Organizowanie cyklicznych spotkań mających na celu informowanie pracowników o zmianach w korporacji o charakterze strategicznym i organizacyjnym
4.7. Informowanie na bieżąco pracowników o nowych kierunkach działania i zadaniach kreowanych przez władze korporacji i zarządy spółek zależnych
4.8. Wprowadzenie kodeksu etycznego obowiązującego wszystkich pracowników
korporacji

Podsumowanie i wnioski końcowe

Bibliografia

Załącznik 1: Rozkłady poziomu komunikacji wewnętrznej w korporacji

Załącznik 2: Spis rysunków

Załącznik 3: Spis tabel

Załącznik 4: Spis wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-60953-66-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl