strategie marketingowe Sortuj wg: ceny rosnąco ceny malejąco nazwy rosnąco nazwy malejąco 1 2 → ANALIZA CYKLU ŻYCIA W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM MARCIN RYCHWALSKI Cena: 33.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką ATRYBUTY PRODUKTU A KONSTRUOWANIE PREFERENCJI PRZEZ NABYWCÓW TOMASZ MIESZKO WANAT Cena: 62.90 zł Do koszyka B2B E-COMMERCE PODRĘCZNIK MENEDŻERA red.JUSTYNA SKORUPSKA, red.PIOTR TRUSZKOWSKI Cena: 69.90 zł 62.91 zł Do koszyka BADANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA POLSKIM RYNKU ŻYWNOŚCI AGNIESZKA BOJANOWSKA Cena: 54.90 zł Do koszyka CZUJESZ ? CZYLI O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I SPRZEDAŻY SKIEROWANEJ DO KOBIET wyd.4 WSTĘP DO GENDER MARKETINGU KATARZYNA PAWLIKOWSKA, MAREK POLESZAK Cena: 55.00 zł 44.00 zł Do koszyka DETERMINANTY I INSTRUMENTY KONKUROWANIA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH RED.HALINA SZULCE Cena: 36.65 zł Do koszyka DROGA DO AKTYWIZOWANIA POLSKICH NABYWCÓW FINALNYCH NA RYNKU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH AGNIESZKA IZABELA BARUK Cena: 41.90 zł Do koszyka INNOWACJE A STRATEGIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTW DOROTA POTWORA, WITOLD POTWORA Cena: 85.00 zł 68.00 zł Do koszyka INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO KAZIMIERZ MEREDYK, EDWARD HOŚCIŁOWICZ, IWONA JANOWSKA Cena: 50.30 zł Do koszyka JAK STWORZYĆ PLAN MARKETINGOWY. OPRACUJ STRATEGIĘ, PRZYGOTUJ SKUTECZNY PLAN I OSIĄGNIJ WYZNACZONE CELE JOHN WESTWOOD Cena: 34.90 zł Do koszyka KOHERENCJA METOD KREOWANIA PERSONELU SPRZEDAŻY I STRATEGII MARKETINGOWEJ DOMINIKA KOŁODZIEJ Cena: 34.90 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM wyd.2 ANNA ROGALA, BOGNA PILARCZYK Cena: 77.00 zł 61.60 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM wyd.3 ANNA ROGALA, BOGNA PILARCZYK Cena: 77.00 zł 61.60 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W CZASACH NIEUFNOŚCI red.GERARD MAJ Cena: 39.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KONCEPCJA PRODUKTU W MARKETINGU MIĘDZYNARODOWYM POMOCNICZE MATERIAŁY DYDAKTYCZNE RENATA ZEMBURA Cena: 7.25 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KONKUROWANIE PRZEDSIĘBIORSTW W SEGMENCIE MŁODYCH KONSUMENTÓW EWA BADZIŃSKA Cena: 54.90 zł 46.67 zł Do koszyka KSZTAŁTOWANIE LOJALNOŚCI W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH NA WYBRANYCH RYNKACH RED.KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA Cena: 27.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KSZTAŁTOWANIE WIĘZI INFORMACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA Z RYNKIEM ROBERT NOWACKI Cena: 49.25 zł Do koszyka MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA wyd.4 MACIEJ MITRĘGA Cena: 49.00 zł 39.20 zł Do koszyka MARKETING SEKTOROWY W TEORII I PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI RED.AGNIESZKA PIOTROWSKA-PIĄTEK Cena: 36.65 zł Do koszyka MARKETING SUKCESU PARTNERING JACEK STANISŁAW ŁAWICKI Cena: 45.00 zł 36.00 zł Do koszyka MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 3 INSTRUMENTY POLITYKI MARKETINGOWEJ PHILIPPA DAVIES, DAVID PARDEY Cena: 10.50 zł Do koszyka MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 4 PLANOWANIE SUKCESU W MARKETINGU PETER DAVIES, DAVID PARDEY Cena: 10.50 zł Do koszyka MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO CZĘŚĆ 3 ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM STRATEGICZNYM STEFAN KASSAY Cena: 71.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką MARKETINGOWE INSTRUMENTY KOMUNIKOWANIA SIĘ FIRMY Z RYNKIEM. WYBRANE PROBLEMY KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA Cena: 45.68 zł Do koszyka MARKETINGOWE STRATEGIE WARTOŚCI NA RYNKACH GLOBALNYCH MAREK PRYMON Cena: 34.90 zł Do koszyka METODY INNOWACJI PRODUKTU MACIERZOWO-SIECIOWE METODY POMIARU DOJRZAŁOŚCI PROCESU INNOWACJI PRODUKTU IRENEUSZ P. RUTKOWSKI Cena: 49.90 zł Do koszyka MULTIMEDIA W BIZNESIE RED.AGNIESZKA SZEWCZYK Cena: 42.00 zł 33.60 zł Do koszyka NIEFORMALNA KOMUNIKACJA MIĘDZY KONSUMENTAMI ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU (EWOM) CHARAKTER I EFEKTY PERSWAZYJNE MAŁGORZATA BUDZANOWSKA-DRZEWIECKA Cena: 49.90 zł 42.42 zł Do koszyka NOWE MEDIA W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM MAŁGORZATA BARTOSIK-PURGAT Cena: 79.90 zł 71.91 zł Do koszyka POZABIZNESOWE OBSZARY WYKORZYSTYWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W WARUNKACH POLSKICH WYBRANE ASPEKTY SŁAWOMIR GAWROŃSKI Cena: 48.90 zł 41.57 zł Do koszyka PROCES KREATYWNOŚCI W MARKETINGU red.ANIELA STYŚ Cena: 23.00 zł Do koszyka PROGRAMY PARTNERSKIE W PRAKTYCE TOMASZ URBAN Cena: 49.25 zł Do koszyka SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY PAWEŁ CENGIEL Cena: 49.00 zł 41.65 zł Do koszyka STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM POŁUDNIOWOKOREAŃSKICH NA POLSKIM RYNKU KRZYSZTOF R. NOWAKOWSKI Cena: 69.90 zł Do koszyka STRATEGIE MARKETINGOWE NA RYNKU POLITYCZNYM MICHAŁ JAŚNIOK Cena: 72.45 zł 57.24 zł Do koszyka Produktów na stronie: 36 60 96 1 2 →