strategie marketingowe Sortuj wg: ceny rosnąco ceny malejąco nazwy rosnąco nazwy malejąco 1 2 → ANALIZA CYKLU ŻYCIA W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM MARCIN RYCHWALSKI Cena: 33.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką ATRYBUTY PRODUKTU A KONSTRUOWANIE PREFERENCJI PRZEZ NABYWCÓW TOMASZ MIESZKO WANAT Cena: 62.90 zł Do koszyka B2B E-COMMERCE PODRĘCZNIK MENEDŻERA red.JUSTYNA SKORUPSKA, red.PIOTR TRUSZKOWSKI Cena: 74.00 zł 70.30 zł Do koszyka BADANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA POLSKIM RYNKU ŻYWNOŚCI AGNIESZKA BOJANOWSKA Cena: 54.90 zł Do koszyka CZUJESZ ? CZYLI O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I SPRZEDAŻY SKIEROWANEJ DO KOBIET wyd.4 WSTĘP DO GENDER MARKETINGU KATARZYNA PAWLIKOWSKA, MAREK POLESZAK Cena: 55.00 zł 44.00 zł Do koszyka DETERMINANTY I INSTRUMENTY KONKUROWANIA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH RED.HALINA SZULCE Cena: 36.65 zł Do koszyka Nowość Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką DOBROCZYNNOŚĆ JAKO ELEMENT NOWOCZESNEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ KATARZYNA KONEFAŁ Cena: 29.99 zł Do koszyka DROGA DO AKTYWIZOWANIA POLSKICH NABYWCÓW FINALNYCH NA RYNKU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH AGNIESZKA IZABELA BARUK Cena: 41.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką DYNAMICZNE KSZTAŁTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ FIRMY. UWARUNKOWANIA STRUKTURALNE I PROCESOWE AGNIESZKA IZABELA BARUK Cena: 44.00 zł 29.90 zł Do koszyka INNOWACJE A STRATEGIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTW DOROTA POTWORA, WITOLD POTWORA Cena: 85.00 zł 68.00 zł Do koszyka INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO KAZIMIERZ MEREDYK, EDWARD HOŚCIŁOWICZ, IWONA JANOWSKA Cena: 50.30 zł Do koszyka JAK STWORZYĆ PLAN MARKETINGOWY. OPRACUJ STRATEGIĘ, PRZYGOTUJ SKUTECZNY PLAN I OSIĄGNIJ WYZNACZONE CELE JOHN WESTWOOD Cena: 34.90 zł Do koszyka KOHERENCJA METOD KREOWANIA PERSONELU SPRZEDAŻY I STRATEGII MARKETINGOWEJ DOMINIKA KOŁODZIEJ Cena: 34.90 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM wyd.2 ANNA ROGALA, BOGNA PILARCZYK Cena: 77.00 zł 61.60 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM wyd.3 ANNA ROGALA, BOGNA PILARCZYK Cena: 77.00 zł 61.60 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W CZASACH NIEUFNOŚCI red.GERARD MAJ Cena: 39.90 zł 24.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KONCEPCJA PRODUKTU W MARKETINGU MIĘDZYNARODOWYM POMOCNICZE MATERIAŁY DYDAKTYCZNE RENATA ZEMBURA Cena: 7.25 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KONKUROWANIE PRZEDSIĘBIORSTW W SEGMENCIE MŁODYCH KONSUMENTÓW EWA BADZIŃSKA Cena: 54.90 zł 46.67 zł Do koszyka KSZTAŁTOWANIE LOJALNOŚCI W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH NA WYBRANYCH RYNKACH RED.KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA Cena: 27.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KSZTAŁTOWANIE WIĘZI INFORMACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA Z RYNKIEM ROBERT NOWACKI Cena: 49.25 zł Do koszyka MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA wyd.4 MACIEJ MITRĘGA Cena: 49.00 zł 39.20 zł Do koszyka MARKETING SEKTOROWY W TEORII I PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI RED.AGNIESZKA PIOTROWSKA-PIĄTEK Cena: 36.65 zł 19.90 zł Do koszyka MARKETING SUKCESU PARTNERING JACEK STANISŁAW ŁAWICKI Cena: 45.00 zł 36.00 zł Do koszyka MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 3 INSTRUMENTY POLITYKI MARKETINGOWEJ PHILIPPA DAVIES, DAVID PARDEY Cena: 10.50 zł Do koszyka MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 4 PLANOWANIE SUKCESU W MARKETINGU PETER DAVIES, DAVID PARDEY Cena: 10.50 zł Do koszyka MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO CZĘŚĆ 3 ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM STRATEGICZNYM STEFAN KASSAY Cena: 71.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką MARKETINGOWA STRATEGIA PRODUKTU PONADNARODOWEGO KONCERNU MOTORYZACYJNEGO JOANNA WIECHOCZEK Cena: 83.90 zł 69.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką MARKETINGOWE INSTRUMENTY KOMUNIKOWANIA SIĘ FIRMY Z RYNKIEM. WYBRANE PROBLEMY KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA Cena: 45.68 zł Do koszyka MARKETINGOWE STRATEGIE WARTOŚCI NA RYNKACH GLOBALNYCH MAREK PRYMON Cena: 34.90 zł Do koszyka METODY INNOWACJI PRODUKTU MACIERZOWO-SIECIOWE METODY POMIARU DOJRZAŁOŚCI PROCESU INNOWACJI PRODUKTU IRENEUSZ P. RUTKOWSKI Cena: 49.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką METODYCZNE I KOMPETENCYJNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRZEMYSŁOWYCH IRENEUSZ P. RUTKOWSKI Cena: 66.05 zł 29.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką MODEL KSZTAŁTOWANIA LOJALNOŚCI KONSUMENTÓW W STOSUNKU DO MARKI NA PODSTAWIE WYBRANYCH PRODUKTÓW KONSUMPCYJNYCH IZABELA OSTROWSKA Cena: 54.90 zł 49.41 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką MODELE STRATEGII MARKETINGOWYCH I MOŻLIWOŚĆ ICH ZASTOSOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWACH SPEDYCYJNYCH DOROTA SIMPSON Cena: 26.78 zł 19.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką MODELE STRATEGII MARKETINGOWYCH. WYBRANE UJĘCIA PARADYGMATYCZNE I SEKTOROWE red.LESZEK ŻABIŃSKI Cena: 66.05 zł 49.90 zł Do koszyka MULTIMEDIA W BIZNESIE RED.AGNIESZKA SZEWCZYK Cena: 42.00 zł 33.60 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką NABYWCY FINALNI JAKO PODMIOTY MARKETINGOWEGO ODDZIAŁYWANIA AGNIESZKA IZABELA BARUK Cena: 55.90 zł 39.90 zł Do koszyka Produktów na stronie: 36 60 96 1 2 →