zarządzanie marketingowe Sortuj wg: ceny rosnąco ceny malejąco nazwy rosnąco nazwy malejąco 1 AKTYWNOŚĆ MARKETINGOWA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW STANISŁAW ŚLUSARCZYK Cena: 29.90 zł 25.42 zł Do koszyka INŻYNIERIA MARKETINGOWA JANUSZ DWORAK Cena: 68.00 zł 54.40 zł Do koszyka KONCEPCJE ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SFERZE KULTURY PROJEKTOWANIE IMPLEMENTACJA I KONTEKST SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ RED.JAN W. WIKTOR, RED.JOANNA ŁODZIANA-GRABOWSKA Cena: 52.00 zł 41.60 zł Do koszyka KSZTAŁTOWANIE RELACJI NA POLSKO-CZESKIM TRANSGRANICZNYM RYNKU USŁUG KULTURY ŁUKASZ WRÓBLEWSKI Cena: 64.90 zł 55.17 zł Do koszyka MARKETINGOWE ASPEKTY ZARZĄDZANIA KOMUNIKACJĄ WIZUALNĄ W SEKTORZE MŚP JOLANTA STASZEWSKA, PIOTR SKORUS Cena: 37.90 zł Do koszyka ORIENTACJE MARKETINGOWE PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH. PODSTAWY TEORETYCZNO-METODYCZNE, KIERUNKI BADAŃ RED.LESZEK ŻABIŃSKI Cena: 37.70 zł Do koszyka PLANISTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO ANNA BRUSKA, SABINA KAUF Cena: 31.40 zł Do koszyka PRODUKT W FAZIE SPADKU I ODNOWIENIA red.nauk.BOGDAN SOJKIN Cena: 18.90 zł Do koszyka THE BEST PRACTICE OF MARKETING MANAGEMENT IN POLISH AND INTERNATIONAL ENTERPRISES. THE MARRIAGE OF SCIENCE AND BUSINESS - CASE STUDIES red.KAMILA SZYMAŃSKA Cena: 49.90 zł 42.42 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE red.nauk.HENRYK MRUK Cena: 50.30 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM MONIKA HAJDAS, WITOLD KOWAL, JAROSŁAW WOŹNICZKA Cena: 69.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W SZKOLE WYŻSZEJ. ABSOLWENCI WSB NA RYNKU PRACY red.JACEK WÓDZ, red.ROMAN NIESTRÓJ Cena: 47.15 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE BIBLIOTEKĄ Cena: 52.00 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ISTOTA - KONCEPCJE - PROBLEMATYKA LESZEK ŻABIŃSKI Cena: 14.60 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE MAŁYMI FIRMAMI USŁUGOWYMI HENRYK BRONAKOWSKI, EDWARD HOŚCIŁOWICZ, URSZULA WIDELSKA Cena: 31.40 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI - UWARUNKOWANIA I REKOMENDACJE JOANNA HERNIK Cena: 49.90 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE PODSTAWY TEORETYCZNE WĘZŁOWE SPECJALIZACJE BADAWCZE RED.LESZEK ŻABIŃSKI Cena: 62.90 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W DZIAŁALNOŚCI STOWARZYSZEŃ AGROTURYSTYCZNYCH ARKADIUSZ NIEDZIÓŁKA Cena: 59.90 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH STAN ZASTOSOWANIE TENDENCJE I KIERUNKI ZMIAN T.2 MATERIAŁY KONFERENCYJNE Cena: 52.40 zł 44.54 zł Do koszyka ZARZĄDZANIE WIEDZĄ MARKETINGOWĄ W STRUKTURACH SIECIOWYCH SEKTORA PRODUKTÓW INFORMATYCZNYCH IZABELA SZTANGRET Cena: 56.90 zł Do koszyka Produktów na stronie: 36 60 96 1