public relations Sortuj wg: ceny rosnąco ceny malejąco nazwy rosnąco nazwy malejąco 1 2 3 4 → (RE)DEFINICJA POJĘCIA TABU MEDIALNEGO JAKO KATEGORII AKSJONORMATYWNEJ Z PERSPEKTYWY TEORETYCZNO-FUNKCJONALNEJ ks.SŁAWOMIR SOCZYŃSKI Cena: 69.90 zł Do koszyka 20 LAT ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS. HISTORIA POLSKIEGO PR NOWEGO MILLENIUM ZWIĄZEK FIRM PR Cena: 59.90 zł Do koszyka ARCHEOLOGIA MEDIÓW. O GŁĘBOKIM CZASIE TECHNICZNIE ZAPOŚREDNICZONEGO SŁUCHANIA I WIDZENIA SIEGFRIED ZIELINSKI Cena: 74.00 zł Do koszyka ARCHITEKTURA INFORMACJI. BADANIA I PRAKTYKA red.nauk.EWA GŁOWACKA, red.nauk.WERONIKA KORTAS Cena: 49.90 zł 42.42 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką ART BRANDING 2 IGOR GAŁĄZKIEWICZ Cena: 109.00 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM I PORYWAJĄCYM PRZEKAZIE? ANNA PIWOWARSKA Cena: 37.00 zł 31.45 zł Do koszyka BADANIA ARCHITEKTURY INFORMACJI NA PRZYKŁADZIE RADIA AKADEMICKIEGO. USER EXPERIENCE I USER INTERFACE PAULINA SAJNA-KOSOBUCKA Cena: 44.90 zł 38.17 zł Do koszyka BOGACTWO BRANDINGU ROZMOWY Z TWÓRCAMI NAJWIĘKSZYCH POLSKICH MAREK ADAM LIS Cena: 69.90 zł Do koszyka BRAND AMERICA TAJEMNICA MEGAMARKI SIMON ANHOLT, JEREMY HILDRETH Cena: 43.90 zł Do koszyka BRAND EQUITY METODY BADANIA SIŁY MAREK DARIUSZ KUBUJ Cena: 124.00 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką BRANDU CZYLI NOWA MARKA O NAZWIE TY. PRAKTYCZNY PRZEWODNIK JAK ZBUDOWAĆ SWOJĄ MARKĄ OSOBISTĄ AGNIESZKA BRUKSZO Cena: 36.90 zł Do koszyka BUDOWANIE MARKI W WIRTUALNYCH SPOŁECZNOŚCIACH. WYBRANE PRZYKŁADY Z BRANŻY GIER WIDEO MACIEJ D. SOBOCIŃSKI Cena: 36.90 zł Do koszyka CYFROWE SZALEŃSTWO JAK MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE NAPĘDZAJĄ KRYZYS ZDROWIA PSYCHICZNEGO I JAK ODZYSKAĆ RÓWNOWAGĘ NICHOLAS KARDARAS Cena: 69.00 zł 55.20 zł Do koszyka CZWARTA WŁADZA UJĘCIE WIELOASPEKTOWE MATEUSZ NIEĆ, TOMASZ LITWIN, KRZYSZTOF ŁABĘDŹ Cena: 42.00 zł Do koszyka CZWARTA WŁADZA W KONTEKŚCIE KONFLIKTÓW ZBROJNYCH I ATAKÓW TERRORYSTYCZNYCH JAROSŁAW WIŚNICKI Cena: 49.90 zł 42.42 zł Do koszyka DOSKONAŁE PUBLIC RELATIONS TEORIE KONTROWERSJE DEBATY JACEK BARLIK Cena: 54.90 zł 46.67 zł Do koszyka EKONOMICZNE MECHANIZMY EFEKTYWNOŚCI KOMUNIKACJI RYNKOWEJ SŁAWOMIR CZARNIEWSKI Cena: 56.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką EMPLOYER BRANDING BEZ TAJEMNIC. PRAKTYCZNY PRZEWODNIK OD A DO Z DLA TYCH, KTÓRZY CHCĄ DŁUGOTERMINOWO I SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ WIZERUNKIEM MARKI PRACODAWCY ANNA MACNAR Cena: 158.00 zł Do koszyka EMPLOYER BRANDING PO POLSKU URSZULA ZAJĄC-PAŁDYNA Cena: 49.00 zł 41.65 zł Do koszyka FACEBOOK A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE. ZA KULISAMI IMPERIUM Z DOLINY KRZEMOWEJ STEVEN LEVY Cena: 59.90 zł Do koszyka FAKE NEWS JAKO WYZWANIE DLA WSPÓŁCZESNEJ ETYKI I EDUKACJI MEDIALNEJ W ŚWIETLE NAUCZANIA KOŚCIOŁA O ŚRODKACH SPOŁECZNEGO PRZEKAZU KLAUDIA ROSIŃSKA Cena: 39.90 zł Do koszyka FOTKA O ZDJĘCIACH I MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NATHAN JURGENSON Cena: 39.00 zł Do koszyka FUNKCJONOWANIE AGENCJI PRASOWYCH. WYBRANE ZAGADNIENIA red.ELŻBIETA CZARNY-DROŻDŻEJKO Cena: 29.90 zł Do koszyka HIPERTEKSTUALNY MODEL PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNEJ ORGANIZACJI WERONIKA MADRYAS Cena: 43.90 zł 37.32 zł Do koszyka IMPERATYW ZYSKU O KOMERCYJNYM MODELU PRZEKAZU MEDIALNEGO I JEGO TWÓRCACH EWA MIGACZEWSKA Cena: 38.90 zł Do koszyka INFORMACJA - DOBRO PUBLICZNE CZY PRYWATNE? NOWE WYZWANIA. KSIĘGA JUBILEUSZOWA POŚWIĘCONA PROFESOROWI ADAMOWI CZERWIŃSKIEMU red.nauk.MARCIN KRZESAJ, red.nauk.ANNA JAŃDZIAK Cena: 34.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką INSTRUKCJA OBSŁUGI AGENCJI PR. O WSPÓŁPRACY KLIENT-AGENCJA W PRAKTYCE red.ADAM ŁASZYN, red.DARIUSZ TWORZYDŁO Cena: 59.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI GRETA GOBER Cena: 50.00 zł Do koszyka JAK MARKA BUDUJE WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ I WYCENA MARKI wyd.2 JAK MARKA BUDUJE WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ I WYCENA MARKI wyd.2 GRZEGORZ URBANEK Cena: 65.00 zł 52.00 zł Do koszyka JĘZYK W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH red.JERZY PODRACKI, red.EWA WOLAŃSKA Cena: 32.50 zł Do koszyka KAPŁAN I RODZINA W MEDIACH ANDRZEJ ADAMSKI, GRZEGORZ ŁĘCICKI, KAMILA KWASIK Cena: 32.90 zł 27.97 zł Do koszyka KOMPETENCJE MEDIALNE W KOMUNIKACJI WIZUALNEJ JUSTYNA SZULICH-KAŁUŻA, MAŁGORZATA GRUCHOŁA Cena: 43.90 zł Do koszyka KOMUNIKACJA JĘZYKOWA I MEDIA MASOWE EDWARD ŁUCZYŃSKI, ADAM ŁUCZYŃSKI Cena: 32.90 zł Do koszyka KOMUNIKACJA MEDIALNO-KULTUROWA WITOLD KAWECKI Cena: 49.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką KOMUNIKACJA RYNKOWA. KULTURA, PERSWAZJA, TECHNOLOGIA red.nauk.ZYGMUNT WAŚKOWSKI Cena: 84.90 zł Do koszyka KOMUNIKACJA SIECIOWA. UWARUNKOWANIA KATEGORIE I PARADOKSY WŁODZIMIERZ GOGOŁEK Cena: 47.15 zł 40.08 zł Do koszyka Produktów na stronie: 36 60 96 1 2 3 4 →