Dodano produkt do koszyka

Promocja

BIZNES W KULTURZE KULTURA W BIZNESIE NOWOCZESNE TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE

BIZNES W KULTURZE KULTURA W BIZNESIE NOWOCZESNE TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE

red.nauk.ANNA KWIECIEŃ, red.nauk.BEATA REFORMAT

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 37.90 zł 34.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7875-374-2
 
205 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
 

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy - menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes w kulturze - kultura w biznesie pod tytułem Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w jednostkach kultury, zorganizowana na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2016 r. przez mgr. Jerzego Stasicę - kierownika studenckiego Zespołu Pieśni i Tańca "Silesianie". Jest to już druga edycja monografii pod redakcją Beaty Reformat i Anny Kwiecień poświęconej funkcjonowaniu jednostek kultury w Polsce. Celem publikacji jest prezentacja zagadnień wiążących się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, szczególnie ich potencjału narzędziowego w działalności biznesowej instytucji kultury w Polsce.

SPIS TREŚCI

Wstęp Rozdział I

Dostęp do kultury via technologie informacyjno-komunikacyjne:Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak)

Rozdział II

Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w jednostkach kultury szansą na zdobywanie klientów z pokolenia Y i Z(Paulina Reformat, Hanna Ziętara)

Rozdział III

Crowdsourcing jako metoda angażowania konsumentów w projekty kulturalne (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)

Rozdział IV

Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury- aplikacja Beacon (Beata Reformat)

Rozdział V

Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w upowszechnianiu kultury na przykładzie działań Stowarzyszenia"Droga" (Ewelina Papaj)

Rozdział VI

Niewykorzystane szanse - nowe media i technologie w polskich teatrach operowych (Dominika Szymocha)

Rozdział VII

Nowoczesne technologie w promocji muzeów na przykładzie działań realizowanych przez firmę MOISEUM (Paulina Radzik)

Rozdział VIII

Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kulturyna przykładzie akcji Muzeum Śląskiego "Rozpocznij od kultury"(Anna Gniady, Anita Kopeć, Agnieszka Put)

Rozdział IX

Wpływ zastosowań nowoczesnych technologii na atrakcyjnośći popularność muzeów w Polsce (Monika Krysiak, Szymon Głowania)

Rozdział X

Internet - nowe medium w turystyce religijnej na przykładzie pielgrzymek wirtualnych (Barbara Pabian)

Rozdział XI

Sprzedaż internetowa jako przejaw wykorzystania nowoczesnych technologii w instytucjach kultury (Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień)

Rozdział XII

Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów(Katarzyna Walotek-Ściańska)

Rozdział XIII

Wykorzystanie Internetu przy podejmowaniu decyzji finansowych.Przykład jednostek kultury (Bożena Frączek, Aleksandra Nocoń)

Rozdział XIV

Crowdfunding w finansowaniu jednostek kultury (Aleksandra Nocoń)

Rozdział XV

Specyfika systemu rachunkowości w instytucjach kultury w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska)

Rozdział XVI

Rachunkowość w instytucjach kultury w kontekście amortyzacji środków trwałych (Wioletta Świeboda)

Rozdział XVII

Możliwości współpracy biznesu z jednostkami kultury w aspekciezastosowań nowych technologii (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz,Monika Karczewska)

Rozdział XVIII

Kulturowe uwarunkowania planowania i organizowania projektulogistycznego przez jednostki kultury na rynkach zagranicznych(Aleksander Pabian) Bibliografia Spis fotografii Spis rysunków Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-374-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl