reklama i promocja Sortuj wg: ceny rosnąco ceny malejąco nazwy rosnąco nazwy malejąco 1 2 → BRANDCASTING NA PRZYKŁADZIE REKLAMY NEGATYWNEJ I ADVERTORIALU. TEORIA I BADANIA ANETA DUDA Cena: 49.90 zł Do koszyka BUDOWANIE SILNYCH MAREK PRODUKTOWYCH W WARUNKACH ZAKAZU REKLAMY PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE SEKTORA ALKOHOLI WYSOKOPROCENTOWYCH KATARZYNA LICZMAŃSKA Cena: 47.90 zł 40.72 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką DADVERTISING PO POLSKU. OJCOSTWO A PERCEPCJA WIZERUNKU OJCÓW W REKLAMIE RADOSŁAW WIERZBIŃSKI Cena: 99.00 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA WYBRANE ASPEKTY PUBLICZNOPRAWNE WOJCIECH FILL, MAGDALENA FRAŃCZUK, JANUSZ KOCZANOWSKI Cena: 47.00 zł 39.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką DZIESIĘĆ WYKŁADÓW O JĘZYKU REKLAMY JUSTYNA MAJCHROWSKA Cena: 49.90 zł Do koszyka GROWTH HACKER MARKETING O PRZYSZŁOŚCI PR MARKETINGU I REKLAMY RYAN HOLIDAY Cena: 34.90 zł Do koszyka ILUSTROWANE PRAWO REKLAMY wyd.4 KATARZYNA GRZYBCZYK Cena: 59.00 zł 46.61 zł Do koszyka INFORMACJA POŻĄDANE. REWOLUCJA W REKLAMIE INTERNETOWEJ TOMASZ KUZAK Cena: 59.90 zł Do koszyka INFORMACYJNE I PERSWAZYJNE FUNKCJE REKLAMY SPOŁECZNEJ W ŚWIETLE ANTROPOLOGII I AKSJOLOGII ARKADIUSZ DUDZIAK Cena: 27.20 zł Do koszyka JĘZYK MITU W REKLAMIE ANETA DUDA Cena: 24.90 zł Do koszyka KULTUROWE KODY REKLAMY ŚWIAT ZNACZEŃ W REKLAMIE Z PERSPEKTYWY SOCJALIZACJI EMILIA BAŃCZYK Cena: 26.90 zł Do koszyka MANAGING CONTENT PRODUCT AND MOTIVATION IN MEETINGS AND EVENTS INDUSTRY KRZYSZTOF CELUCH Cena: 89.90 zł Do koszyka MANIPULACJA W MEDIACH MAGDALENA BUTKIEWICZ, SYLWIA KONOPACKA Cena: 63.90 zł Do koszyka MARKA NARODOWA ROMAN ROJEK Cena: 62.90 zł Do koszyka MARKETING SPORTU 2.0 W ERZE CYFROWEJ ANDRZEJ SZNAJDER Cena: 49.00 zł 41.65 zł Do koszyka METAFORA POJĘCIOWA I AMALGAMAT W REKLAMIE PRASOWEJ MAGDALENA GRABOWSKA Cena: 34.90 zł 29.67 zł Do koszyka MODELE KOMUNIKACJI A POSTACIE W PRZEKAZIE REKLAMOWYM BEATA ZATWARNICKA-MADURA Cena: 54.90 zł Do koszyka NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ ZASTOSOWANIE I ODDZIAŁYWANIE MICHAŁ MAKOWSKI Cena: 61.00 zł 29.90 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29.90 zł Do koszyka OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ MILES YOUNG Cena: 79.00 zł Do koszyka POLITYKA OGRANICZANIA REKLAMY W POLSKIEJ TELEWIZJI STUDIUM POLITOLOGICZNO-PRAWNE MARZENA BARAŃSKA Cena: 66.90 zł Do koszyka PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ TEKSTÓW REKLAMOWYCH ALEKSANDRA RADZISZEWSKA Cena: 69.90 zł Do koszyka PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY REKLAMY ADWOKACKIEJ PIOTR F. PIESIEWICZ Cena: 129.00 zł 101.91 zł Do koszyka PRAWO I ETYKA REKLAMY ROBERT GROCHOWSKI Cena: 124.90 zł Do koszyka PROCESY KATEGORYZACJI I ZNIEKSZTAŁCENIA PAMIĘCIOWE W REKLAMIE ALICJA GROCHOWSKA Cena: 41.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką REKLAMA ADAM GRZEGORCZYK Cena: 62.90 zł 53.47 zł Do koszyka REKLAMA ASPEKTY PRAWNE NOWE WYZWANIA red.nauk.MONIKA NAMYSŁOWSKA Cena: 169.00 zł 133.51 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką REKLAMA I PR NA ROZDROŻU ? red.nauk.HENRYK MRUK Cena: 56.60 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką REKLAMA JAKO PROCES KOMUNIKACJI ANTONI BENEDIKT Cena: 24.90 zł 21.17 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką REKLAMA KRÓTKIE WPROWADZENIE WINSTON FLETCHER Cena: 34.90 zł 29.67 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką REKLAMA TECHNIKI PERSWAZYJNE ANNA KOZŁOWSKA Cena: 66.00 zł Do koszyka REKLAMA W PROCESACH KONKURENCJI RED.ROBERT NOWACKI, RED.MARIAN STRUŻYCKI Cena: 49.00 zł 39.20 zł Do koszyka REKLAMA ZEWNĘTRZNA W MIEŚCIE MONIKA MARKIEWICZ Cena: 49.90 zł Do koszyka RELACYJNE UWARUNKOWANIA KREOWANIA MAREK NALEŻĄCYCH DO DETALISTÓW ZBIGNIEW SPYRA Cena: 99.90 zł Do koszyka SKALA I MECHANIZMY PIRACTWA CYFROWEGO WŚRÓD CZESKICH I POLSKICH ADOLESCENTÓW W PERSPEKTYWIE PARADYGMATU RYZYKA PEDAGOGIKI MEDIÓW ŁUKASZ TOMCZYK Cena: 54.90 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką STRATEGIA INWESTOWANIA W UWAGĘ CZYLI JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ MARKĘ I ZWIĘKSZAĆ SPRZEDAŻ W NOWYM ŚWIECIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH GARY VAYNERCHUK Cena: 100.00 zł Do koszyka Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką STRATEGIE PROMOCJI PRODUKTÓW KOMPUTEROWYCH NA TLE ROZWOJU STRATEGII MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH IZABELA SZTANGRET Cena: 73.40 zł Do koszyka Produktów na stronie: 36 60 96 1 2 →