AKTYWNOŚĆ PODMIOTÓW SEKTORA TSL W TWORZENIU I REALIZACJI STRATEGII SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
red.nauk.MARIA MICHAŁOWSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Cena: 26.90 zł
24.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7875-336-0
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2016 |
|
W pierwszym rozdziale pracy scharakteryzowano kluczowe obszary przedmiotowe oraz dokonano identyfikacji podmiotów gospodarczych i ich interesariuszy w sektorze TSL. W drugim rozdziale podjęto się analizy znaczenia czynników innowacyjności przedsiębiorstw transportowych, spedycyjnych oraz logistycznych, poprzedzonej teoretycznymi rozważaniami na temat rozumienia terminu innowacja oraz typologii i zakresu pojęciowego różnych rodzajów innowacji. Treść trzeciego rozdziału odnosi się do praktycznych przykładów wybranych obszarów prospołecznych i prośrodowiskowych działań w zestawieniu z opisem poglądów kluczowych przedstawicieli koncepcji CSR. W rozdziale czwartym scharakteryzowano proponowane działania służące równoważeniu mobilności i kreowaniu inteligentnego transportu miejskiego i inteligentnych systemów logistycznych, uwzględniając e-logistykę. Typizacji podmiotów zainteresowanych możliwościami zastosowań nowoczesnych systemów telematycznych w sektorze TSL oraz określeniem celów formułowanych przez zidentyfikowanie grupy dokonano w rozdziale piątym.
SPIS TREŚCI
WSTĘP 1. ISTOTA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCIW DZIAŁALNOŚCI PODMIOTÓW TSL 1.1. Przegląd formuł definicyjnych pojęcia społecznejodpowiedzialności 1.2. Zakres przedmiotowy i podmiotowy koncepcji społecznejodpowiedzialności w sektorze TSL1.3. Cele koncepcji społecznej odpowiedzialności w sektorze TSL 2. ANALIZA CZYNNIKÓW MATERIALNYCHI NIEMATERIALNYCH KREUJĄCYCH INNOWACYJNOŚĆPODMIOTÓW SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCHW SEKTORZE TSL 2.1. Innowacje - geneza, typologia, pojęcia i rodzaje 2.2. Cechy innowacji wdrażanych współcześnieprzez przedsiębiorstwa sektora TSL 2.3. Czynniki kreujące innowacyjność współczesnych podmiotówsektora TSL 2.4. Czynniki warunkujące innowacyjność społecznieodpowiedzialnych przedsiębiorstw TSL w świetle badańempirycznych 2.4.1. Metodyka i cele badań 2.4.2. Wyniki badań 3. PRAKTYCZNE ASPEKTY REALIZACJI SPOŁECZNEJODPOWIEDZIALNOŚCI W SEKTORZE TSL NA TLEWYBRANYCH TEORII CSR3.1. Przegląd kluczowych teorii CSR 3.2. Obszary działań przedsiębiorstwa związanez realizacją koncepcji CSR 3.3. Działania na rzecz pracownika 3.4. Relacje z wybranymi interesariuszami3.5. Działania na rzecz ochrony środowiska4. INNOWACJE Z ZASTOSOWANIEM TELEMATYKIW SEKTORZE TSL 4.1. Rola telematyki w procesach transportowych 4.2. Innowacyjność podmiotów sektora TSL w świetle uwarunkowańwspółczesnej logistyki 4.3. Specyfikacja innowacyjnych rozwiązań w podmiotach TSL 4.4. Aktywność innowacyjna podmiotów sektora TSLw ujęciu statystycznym 5. ZASTOSOWANIE NOWOCZESNYCH SYSTEMÓWTELEMATYCZNYCH W SEKTORZE TSL NA TLE ZASAD CSR 5.1. Identyfikacja interesariuszy i celów zastosowań nowoczesnychsystemów telematycznych w sektorze TSL 5.2. Analiza porównawcza celów koncepcji innowacyjnegowykorzystania systemów telematycznych oraz idei społecznejodpowiedzialności w podmiotach sektora TSL 5.3. Hierarchia koncepcji związanych z funkcjonowaniemsektora TSL 5.4. Efekty współdziałania koncepcji zastosowań nowoczesnychsystemów telematycznych i idei społecznej odpowiedzialnościw sektorze TSL 5.5. Koncepcje ITS w wybranych miastach województwa śląskiegojako przykład rozwiązań realizujących cele społecznejodpowiedzialności ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA SPIS TABEL SPIS RYSUNKÓW
Kod wydawnictwa: 978-83-7875-336-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.