Dodano produkt do koszyka

Promocja

BARIERY INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA

BARIERY INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA

RED.MARCIN NOWAKOWSKI

Wydawnictwo: KEY TEXT

Cena: 31.00 zł 16.00 brutto

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 16.00 zł

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-87251-15-1
 
264 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 1997
 

Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności.
Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym postrzegają szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw, ale również podkreślają zagrożenia i problemy, jakie niesie internacjonalizacja, przede wszystkim zaś bezrobocie, zagrożenia ekologiczne oraz konflikty kulturowe. Autorzy rozważają możliwości ich pokonywania istniejące w sferze zarządzania, dając wiele przykładow rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych, a także sprawnie działających firm międzynarodowych z udziałem kapitału polskiego na naszym rynku.
Książka skłania do refleksji i dyskusji nad pokonywaniem barier na drodze do umiędzynarodowienia, które staje się wspólną sprawą nie tylko przedsiębiorców, menedżerów oraz naukowców, ale także studentów - przyszłych "agentów zmian" naszej rzeczywistości gospodarczej.

SPIS TRESCI

Wprowadzenie
Marcin K. Nowakowski

Międzynarodowy wymiar przedsiębiorczości
Marcin K. Nowakowski

Zarządzanie na styku kultur
John E. Spillan

Ewolucja przedsiębiorstw - od strategii międzynarodowej do strategii
globalnej
Jadwiga Forowicz

Globalizacja działalności operacyjnej
Stanisław Kasiewicz

Globalny rynek elektroniczny
Michał Gołiński

Zarządzanie i rynki finansowe
Jerzy J. Wajszczuk

Controlling - narzędzie podnoszenia międzynarodowej konkurencyjności
przedsiębiorstwa
Roland Pac

Walka konkurencyjna przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym i jej
wpływ na sukces strategiczny
Krzysztof J. Galas

Megamarketing - pokonywanie barier wejścia na rynki blokowane
Barbara Szymoniuk

Wybory strategiczne przedsiębiorstwa prowadzącego działalność międzynarodową
Halina Towarnicka

Korporacje transnarodowe a podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
Anna Zorska

Usługi w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw
Jan F. Grabowski

Prawo - źródło barier w działalności międzynarodowej przedsiębiorstw
Marek Dębicki

 

Kod wydawnictwa: 83-87251-15-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl