BIZNES W KULTURZE KULTURA W BIZNESIE W KONTEKŚCIE KONCEPCJI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
red.nauk.ANNA KWIECIEŃ, red.nauk.BEATA REFORMAT
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Cena: 20.90 zł
18.81 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7875-636-1
127 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Biznes w kulturze - kultura w biznesie" zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca "Silesianie", stanowi jedną z nielicznych pozycji wydawniczych na polskim rynku podkreślających potrzebę zrównoważonego rozwoju jednostek kultury w Polsce. W centrum zainteresowań opracowania znajduje się identyfikacja wpływu zrównoważonego rozwoju oraz jego kluczowych założeń i celów na działalność i efektywne funkcjonowanie jednostek kultury w Polsce. Monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych oraz Czytelników zorientowanych w podstawowych zagadnieniach funkcjonowania jednostek kultury w dobie potrzeb i postulatów zrównoważonego rozwoju.
SPIS TREŚCI
Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień)
Rozdział I
Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień)
Rozdział II
Koncepcja zrównoważonego rozwoju w jednostkach organizacyjnych
sektora kultury (Katarzyna Żak)
Rozdział III
Dopasowanie strategii instytucji kultury do Celów Zrównoważonego
Rozwoju ONZ - na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa
Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030
(Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber)
Rozdział IV
Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR
(Angelika Kantor, Jakub Kubiczek)
Rozdział V
Rola państwa w zrównoważonym finansowaniu kultury w Polsce
(Małgorzata Grząba)
Rozdział VI
Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące
koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk)
Rozdział VII
Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące
i wspierające Cele Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie
Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat)
Rozdział VIII
Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji
przez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel)
Rozdział IX
Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności
biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk)
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Informacja o Autorach
Kod wydawnictwa: 978-83-7875-636-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.