Dodano produkt do koszyka

Promocja

BIZNES W KULTURZE KULTURA W BIZNESIE W KONTEKŚCIE KONCEPCJI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

BIZNES W KULTURZE KULTURA W BIZNESIE W KONTEKŚCIE KONCEPCJI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

red.nauk.ANNA KWIECIEŃ, red.nauk.BEATA REFORMAT

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 20.90 zł 18.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-636-1

127 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Biznes w kulturze - kultura w biznesie" zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca "Silesianie", stanowi jedną z nielicznych pozycji wydawniczych na polskim rynku podkreślających potrzebę zrównoważonego rozwoju jednostek kultury w Polsce. W centrum zainteresowań opracowania znajduje się identyfikacja wpływu zrównoważonego rozwoju oraz jego kluczowych założeń i celów na działalność i efektywne funkcjonowanie jednostek kultury w Polsce. Monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych oraz Czytelników zorientowanych w podstawowych zagadnieniach funkcjonowania jednostek kultury w dobie potrzeb i postulatów zrównoważonego rozwoju.

SPIS TREŚCI

Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień)

Rozdział I
Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień)

Rozdział II
Koncepcja zrównoważonego rozwoju w jednostkach organizacyjnych
sektora kultury (Katarzyna Żak)

Rozdział III
Dopasowanie strategii instytucji kultury do Celów Zrównoważonego
Rozwoju ONZ - na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa
Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030
(Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber)

Rozdział IV
Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR
(Angelika Kantor, Jakub Kubiczek)

Rozdział V
Rola państwa w zrównoważonym finansowaniu kultury w Polsce
(Małgorzata Grząba)

Rozdział VI
Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące
koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk)

Rozdział VII
Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące
i wspierające Cele Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie
Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat)

Rozdział VIII
Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji
przez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel)

Rozdział IX
Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności
biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk)

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Informacja o Autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-636-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl