ADAPTACJA INNOWACJI W ŚWIETLE ZACHOWAŃ ORGANIZACYJNYCH. WYBRANE ASPEKTY
JÓZEF OBER
Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Cena: 74.90 zł
67.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7880-810-7
421 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
"Monografia jest wartościowym naukowo opracowaniem teoretyczno-empirycznym o cechach poznawczych i praktycznych. Autor wszechstronnie i szczegółowo zidentyfikował i przeanalizował oddziaływanie wybranych zachowań pracowników na etapy procesu innowacyjnego w badanej branży".
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1. TEORETYCZNE ASPEKTY INNOWACJI
1.1. Pojęcie i istota innowacji
1.2. Klasyfikacja innowacji
1.3. Innowacyjność i mierniki innowacyjności
1.4. Wprowadzenie i adaptacja innowacyjności
2. ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE - UJĘCIE TEORETYCZNE
2.1. Zachowania indywidualne w organizacji
2.2. Zachowania grupowe w organizacji
2.3. Komunikacja wewnętrzna jako przykład zachowań organizacyjnych
2.4. Komunikacja zewnętrzna przykładem zachowań organizacyjnych
2.5. Kultura organizacji a zachowania organizacyjne
2.6. Prakseologiczny wymiar zachowań organizacyjnych
3. CHARAKTERYSTYKA BRANŻY IT
3.1. Istota i cechy branży IT
3.2. Rozwój branży IT
3.3. Branża IT w Polsce
3.4. Wybrane zachowania organizacyjne w branży IT
4. METODYKA BADAŃ WŁASNYCH
4.1. Cel i przedmiot badań
4.2. Pytania i hipotezy badawcze
4.3. Metody, techniki i narzędzia badań
4.4. Organizacja badań
4.5. Charakterystyka próby badawczej
5. TYPY INNOWACJI A ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE NA ETAPACH PROCESU INNOWACYJNEGO W BRANŻY IT
5.1. Adaptacja innowacji produktowych a zachowania organizacyjne
5.2. Adaptacja innowacji procesowych a zachowania organizacyjne
5.3. Adaptacja innowacji organizacyjnych a zachowania organizacyjne
5.4. Adaptacja innowacji marketingowych a zachowania organizacyjne
6. WYBRANE CECHY PRZEDSIĘBIORSTW BRANŻY IT PRZYJMUJĄCYCH INNOWACJE A ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE NA ETAPACH PROCESU INNOWACYJNEGO
6.1. Struktura własności przedsiębiorstw IT
6.2. Okres istnienia przedsiębiorstw IT
7. WYBRANE CECHY SPOŁECZNO-ZAWODOWE PRACOWNIKÓW BRANŻY IT A ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE NA ETAPACH PROCESU INNOWACYJNEGO
7.1. Staż pracy pracowników branży IT
7.2. Stanowisko pracy pracowników branży IT
7.3. Identyfikacja pracowników z celami firmy IT
7.4. Zaangażowanie pracowników w proces innowacji
8. MODEL ADAPTACJI INNOWACJI Z UWZGLĘDNIENIEM WYBRANYCH ZACHOWAŃ ORGANIZACYJNYCH W BRANŻY IT
8.1. Metodyka budowy modelu
8.2. Przebieg budowy modelu i jego wyniki
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS WYKRESÓW
SPIS TABEL
ANEKS
Streszczenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7880-810-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.