Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
KONCEPCJA PRODUKTU W MARKETINGU MIĘDZYNARODOWYM POMOCNICZE MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
RENATA ZEMBURA
Wydawnictwo: AE KRAKÓW
Cena: 7.25 zł
6.53 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7252-037-2
stron: 26
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2000
Wiedza na temat teorii i praktyki marketingu międzynarodowego staje się coraz obszerniejsza i obejmuje nowoczesną koncepcję funkcjonowania przedsiębiorstwa na złożonym, konkurencyjnym rynku przekraczającym granice państw. Marketing międzynarodowy oznacza "skoordynowane działania podejmowane przez przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, które zmierzają do zaspokojenia potrzeb nabywców poprzez proces wymiany odbywający się pomiędzy systemami społecznymi różnych krajów. Działania te obejmują rozpoznanie potrzeb i oczekiwań nabywców, rozpoznanie zagranicznego otoczenia, w jakim działa przedsiębiorstwo, ukształtowanie i rozwój produktów i ich opakowań, ustalenie ceny, wybór właściwych kanałów dystrybucji oraz sposobów komunikowania się". Zatem przedsiębiorstwa działające lub zamierzające działać na kilku lub wielu rynkach zagranicznych koncentrują swoją uwagę na różnicach pomiędzy poszczególnymi krajami i regionami o odmiennych systemach wartości społecznych i kulturowych, zróżnicowanych potrzebach i sposobach dokonywania zakupów, odmiennym poziomie rozwoju gospodarczego państw, decydującego o zróżnicowanej sile nabywczej, czy też innych systemach prawnych.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
1. Strategie produktu na rynku międzynarodowym
1.1. Istota strategii standaryzacji produktu
1.2. Strategia adaptacji produktu na rynku międzynarodowym
1.3. Strategia innowacji i dyfuzja innowacji
2. Determinanty wyboru strategii produktu na rynku międzynarodowym
3. Międzynarodowy cykl życia produktu
4. Strategie marki w marketingu międzynarodowym
5. Opakowania produktu na rynkach zagranicznych
Literatura
Kod wydawnictwa: 83-7252-037-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.