Dodano produkt do koszyka

Promocja

DETERMINANTY I INSTRUMENTY KONKUROWANIA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH

DETERMINANTY I INSTRUMENTY KONKUROWANIA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH

RED.HALINA SZULCE

Wydawnictwo: AE POZNAŃ

Cena: 36.65 zł 32.99 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-328-5

185 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

 

Zdobycie, i co ważniejsze, utrzymanie dobrej pozycji konkurencyjnej na rynku jest dla każdego przedsiębiorstwa problemem pierwszorzędnej wagi. Jest to jednak niewątpliwie zadanie bardzo trudne. Na ową trudność wpływa zarówno zmieniająca się skuteczność działania instrumentów działań konkurencyjnych, jak i turbulentność otoczenia zmieniająca formy i natężenie konkurencji. Trudno zatem przypisać przedsiębiorstwom określony sposób postępowania po to, by mogło zachować lub zdobyć korzystną pozycję na rynku. Należy także podkreślić, że sprawdzająca się w danym momencie strategia działania konkurencyjnego firmy musi być ustawicznie monitorowana, gdyż jej skuteczność zmienia się w czasie.
Wszystkie wspomniane okoliczności powodują, że mimo licznych teoretycznych opracowań dotyczących zasad i modelowych sposobów konkurowania, przedsiębiorstwa, realizując własną taktykę konkurencji, bardzo często wdrażają tylko wybrane instrumenty, modyfikując w praktyce owe teoretyczne modele działań,
Zbiór opracowań stanowiących treść prezentowanego zeszytu stanowią przemyślenia i fragmentaryczne wyniki badań pracowników i doktorantów Katedry Handlu i Marketingu, które są prowadzone nad problematyką konkurowania przedsiębiorstw na rynku. Współautorami są także autorzy zagraniczni prowadzący wspólne badania nad problemami marketingu terytorialnego. Ścisłej wyniki te dotyczą znaczenia wybranych instrumentów w strategii konkurowania, a także sytuacji konkurencyjnych na różnych rynkach branżowych oraz możliwości konkurowania w różnych obszarach i skałach działania. Owa różnorodność, mimo że skupiona na podstawowym problemie, czyli konkurencji, powoduje trudności w logicznym ułożeniu kolejności poszczególnych artykułów.

SPIS TREŚCI

Wstęp
Halina Szulce, Reklama jako instrument działań konkurencyjnych przedsiębiorstwa
Karolina Janiszewska, Możliwości budowania przewagi konkurencyjnej
na podstawie marki
Andrea Insch, Francisco Conejo, Magdalena Florek, Znaczenie kampanii
popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych, na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski
Szymon Strojny, Udział w rynku jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Marta Korytowska, Uwarunkowania wykorzystania instrumentów komunikacji
marketingowej w działalności konkurencyjnej na rynku młodzieżowym
Robert Romanowski, Preferencje wewnętrznych odbiorców oferty terytorialnej jako przesłanka różnicowania działań marketingowych władz samorządowych
Bartłomiej Pierański, Uwarunkowania i sposoby pomiaru przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego
Wiesław Ciechomski, Koncentracja handlu jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej
Michał Fludra, Uwarunkowania wyboru strategii konkurencji przez pośredników hurtowych na rynkach przemysłowych
Katarzyna Walkowiak, Narzędzia konkurowania i możliwości ich wykorzystania w sektorze bankowym
Agata Wiznerowicz, Uwarunkowania działań konkurencyjnych na rynku usług
medycznych
Waldemar Radecki Wykorzystanie wybranych instrumentów marketingu
w rozwoju rynku żywności ekologicznej

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-328-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl