Dodano produkt do koszyka

Promocja

BADANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA POLSKIM RYNKU ŻYWNOŚCI

BADANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA POLSKIM RYNKU ŻYWNOŚCI

AGNIESZKA BOJANOWSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7947-532-2
 
177 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

Niniejsza monografia adresowana jest do społeczności akademickiej zajmującej się marketingiem (zarówno studentów, jak i pracowników naukowych), a także do praktyków działających na rynku żywności, odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami oraz za realizację działań marketingowych. W czasach coraz większego zróżnicowania oferowanych produktów żywieniowych utrzymywanie pozyskanych wcześniej klientów staje się coraz trudniejsze, a jest konieczne, aby utrzymać się na rynku. Jednym z rozwiązań sprzyjających budowaniu relacji z klientami jest komunikacja marketingowa z wykorzystaniem interaktywnych i nowoczesnych instrumentów, takich jak np. social media marketing czy neuro-marketing. Jeśli ta komunikacja będzie miała charakter dwukierunkowy, będzie stanowić wartość nie tylko dla firmy, ale i dla klienta. Komunikacja marketingowa ma wpływ na poszerzenie wiedzy klienta na temat oferowanych produktów i usług, co rozszerza możliwości budowania długotrwałych relacji. U źródeł problemów z pozyskaniem nowych klientów leży globalizacja i rozwój technologii informatycznych (przy czym otwierają one również nowe możliwości komunikacyjne), a także duża konkurencja na rynku. Rynki stają się coraz bardziej nasycone, natomiast klienci za pomocą Internetu mają łatwy dostęp do szerokiej gamy produktów, które są podobne jakościowo.

SPIS TREŚCI

Streszczenie
Abstract
Wstęp
1. Komunikacja marketingowa na rynku żywności w świetle obserwacji własnych
oraz badań literaturowych
1.1. Ekomarketing w aspekcie nowoczesnej komunikacji marketingowej na rynku żywności
1.2. Rola influencerów w komunikacji marketingowej w pierwszych latach trzeciego dziesięciolecia XXI wieku
1.3. Marketing sensoryczny w komunikacji marketingowej na rynku produktów spożywczych w aspekcie sprzedażowym
2. Rynek żywności w Polsce wraz z wybranymi przykładami wykorzystania
narzędzi komunikacji marketingowej
2.1. Komunikacja marketingowa na rynku żywności w latach 20. XXI wieku -metodologia badań oraz uzasadnienie wyboru metody badawczej
2.1.1. Obserwacja w badaniach marketingowych
2.1.2. Etnografia wirtualna jako metoda badania form komunikacji w XXI wieku
2.2. Producenci żywności
2.3. Kanały dystrybucji produktów spożywczych
2.4. Gastronomia a wykorzystanie narzędzi komunikacji marketingowej
3. Trendy i mody na rynku żywności w aspekcie komunikacji marketingowej
- badania obserwacyjne i etnografia wirtualna
3.1. Diety w aspekcie wykorzystania nowoczesnych form komunikacji marketingowej dla utrzymania zyskownych relacji z klientami
3.1.1. Dieta wegańska i wegetariańska
3.1.2. Diety prowadzące do redukcji wagi
3.2. Modne produkty na rynku spożywczym a kształtowanie relacji z klientami
3.2.1. Żywność funkcjonalna i super żywność
3.2.2. Żywność ekologiczna
3.2.3. Żywność regionalna i tradycyjna
3.3. Nowe, modne technologie i techniki przygotowywania potraw
4. Budowanie wizualnego przekazu w przypadku produktów ekologicznych na rynku żywności - badania empiryczne
4.1. Metodyka badań empirycznych
4.2. Opis próby badawczej
4.3. Analiza wyników badań empirycznych dotyczących budowania komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej
4.4. Wnioski z badań w aspekcie nowoczesnej komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej - dyskusja
Podsumowanie
Bibliografia
Załącznik - kwestionariusz badawczy

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-532-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl