MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 4 PLANOWANIE SUKCESU W MARKETINGU
PETER DAVIES, DAVID PARDEY
Cena: 10.50 zł
9.45 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-901849-4-X
166 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1995
SPIS TREŚCI
Uwagi
1. Konieczność planowania działalności marketingowej
Wprowadzenie. Potrzeba planowania działalności marketingowej. Zakres planowania. W czym pomocne jest planowanie? Marketing strategiczny i taktyczny.
Przykłady: Szpital w Southampton.
2. Opracowanie planu marketingowego
Gdzie jesteśmy? {Kontrola działalności marketingowej). Dokąd zmierzamy? (Ustalenie zadań do wykonania). Jak osiągnąć cel? (Określenie strategii działania).
Przykłady: Niskoprocentowa whisky. Centrum handlowo-rozrywkowe Meirocenire. Przedsiębiorstwo Woolworths pić. Szkolą średnia w Harlow. Australijskie towarzystwo ubezpieczeniowe AMP. Centrum wypoczynkowo-handlowe Roys of Wroxham. Czasopismo The Independent.
PIERWSZY TEST SPRAWDZAJĄCY
3. Etyka, prawo i konsument
Wprowadzenie. Ochrona konsumentów.
Przykłady: Lojalność wobec marki handlowej. Ochrona
konsumentów. Przedsiębiorstwa Marks i Spencer oraz John Lewis
DRUGI TEST SPRAWDZAJĄCY .
4. Organizacja marketingu
Jaka struktura organizacyjna przedsiębiorstwa? Dział marketingu. Organizacja i narządzanie zespołem dystrybutorów handlowych.
5. Kształtowanie przyszłości
Przykłady: Czasopisma o tematyce komputerowej. Centrum
handlowo-rozrywkowe Melrocentre.
Odpowiedzi do ćwiczeń
Odpowiedzi do testów sprawdzających
Kod wydawnictwa: 83-901849-4-X
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.