Dodano produkt do koszyka

Promocja

INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO

INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO

KAZIMIERZ MEREDYK, EDWARD HOŚCIŁOWICZ, IWONA JANOWSKA

Wydawnictwo: WSZFiZ w BIAŁYMSTOKU

Cena: 50.30 zł 45.27 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-60432-29-7

211 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

Opracowanie dotyczy problemu ekspansji przedsiębiorstwa branży żywnościowej, czyli problemu wzrostu wartości produkcji, sprzedaży, udziału w rynku, poprawy pozycji konkurencyjnej, czy wreszcie wzrostu efektywności. Ekspansja ta jest na rynku żywnościowym szczególnie trudna. Jej przesłanki tkwią w strukturze własnej firmy, a nie na zewnątrz. To w działaniach samego przedsiębiorstwa należy poszukiwać rezerw i możliwości rozwoju. Ponieważ znaczenie funkcji zdrowotnych konsumpcji żywności jest coraz większe a sama zdrowotność społeczeństwa staje się kategorią ekonomiczną - jako istotny element jakości produktu może ona stanowić sprawny instrument promocji żywności. Chodzi o to, by tę drugą (obok zwykłej użyteczności dóbr żywnościowych) funkcję żywności wykorzystywać w procesie zarządzania totalnie, to znaczy zintegrować ją ze wszystkimi instrumentami marketingowymi.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
Kazimierz MEREDYK
EWOLUCJA RYNKÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
W GOSPODARCE EFEKTYWNEJ
Iwona Anna JANOWSKA
JAKOŚĆ NATURALNA
A CENA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Urszula WIDELSKA
JAKOŚĆ JAKO ELEMENT PROMOCJI PRODUKTÓW
ŻYWNOŚCIOWYCH
Aneta EJSMONT
FUNKCJE REKLAMY
A JAKOŚĆ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Beata REMBIŃSKA TECHNOLOGIA JAKO CZYNNIK KREACJI RYNKU ŻYWNOŚCIOWEGO
NA PRZYKŁADZIE GRUPY MASPEX WADOWICE
Elżbieta ZALESKO
WIZERUNEK KRAJU I MARKA PRODUKTU
JAKO CZYNNIKI DYNAMIKI EKSPORTU ŻYWNOŚCI
Paweł NIEMOTKO
EKOLOGICZNOŚĆ
JAKO CZYNNIK POZYCJONOWANIA ŻYWNOŚCI
Joanna OMIECIUCH
DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW ŻWNOŚCIOWYCH
ZAKOŃCZENIE

Kod wydawnictwa: 978-83-60432-29-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl