Dodano produkt do koszyka

Promocja

METODY INNOWACJI PRODUKTU MACIERZOWO-SIECIOWE METODY POMIARU DOJRZAŁOŚCI PROCESU INNOWACJI PRODUKTU

METODY INNOWACJI PRODUKTU MACIERZOWO-SIECIOWE METODY POMIARU DOJRZAŁOŚCI PROCESU INNOWACJI PRODUKTU

IRENEUSZ P. RUTKOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-898-3

282 stron
format: B5
oprawa: twarda z obwolutą
Rok wydania: 2016

Książka jest adresowana do kadry kierowniczej przedsiębiorstw, zwłaszcza przemysłowych, do menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą produktową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także do projektantów oraz studentów uczelni ekonomicznych, politechnicznych i pracowników naukowych uczelni. Jej zawartość pozwala pozyskać wiedzę i informacje o sposobach właściwego postępowania w procesie innowacji produktu oraz zdobyć najważniejsze kompetencje i umiejętności skutecznego tworzenia i wprowadzania strategii nowego produktu w przedsiębiorstwie. Można oczekiwać, że wynikami zrealizowanego projektu badawczego będą zainteresowani pracownicy instytutów badawczych, inżynierowie projektanci nowych produktów oraz menedżerowie produktu w przedsiębiorstwach poszukujący nowych rozwiązań usprawniających procesy rozwoju i wprowadzania nowych produktów na rynek.

SPIS TREŚCI

WstępI. Strategie nowego produktu w przedsiębiorstwach1.1. Znaczenie nowych produktów i czynniki powodzenia1.2. Strategie nowego produktu - macierz wyboru strategicznegoII. Formułowanie i wdrażanie strategii nowego produktu2.1. Poziomy procesów biznesowych a strategia innowacji produktu2.2. Dostosowanie strategii rozwoju produktu do kontekstu biznesowego2.3. Formułowanie i wdrażanie strategii innowacji produktu - nowe podejścieIII. Procesy innowacji produktu i ich uwarunkowania3.1. Rodzaje procesów innowacji produktów - od sekwencji do integracji3.2. Charakterystyka wybranych modeli rozwoju nowego produktu3.3. Właściwości procesu rozwoju nowego produktuIV. Makrofazy procesu innowacji i wprowadzania produktu na rynek4.1. Struktura procesu rozwoju nowego produktu4.2. Grupy aktywności w procesie rozwoju nowego produktu4.3. Integracja metod innowacji produktuV. Metody pomiaru parametrów procesu innowacji i wprowadzania produktu na rynek5.1. Metody dynamicznej analizy rozwoju nowego produktu oraz kosztów5.2. Pomiar efektów procesu rozwoju nowego produktu5.3. Metody pomiaru poziomu kompetencji i innowacyjności produktuVI. Poziom bezpieczeństwa i ryzyka w procesie innowacji produktu6.1. Bezpieczeństwo i ryzyko w procesie innowacji produktu - identyfikacja ryzyka6.2. Model zarządzania ryzykiem projektu - strategie ograniczania ryzyka6.3. Najlepsze praktyki zarządzania ryzykiem projektuVII. Metody analizy sytuacji nowych produktów w procesie innowacji7.1. Maksymalizowanie wartości i równoważenie portfela nowych produktów7.2. Metody strategicznego dopasowania portfela nowych produktów7.3. Optymalizowanie liczby nowych produktów w procesie innowacji produktuVIII. Metody pomiaru dojrzałości procesu innowacji produktu8.1. Metody pomiaru dojrzałości procesu - problemy do rozstrzygnięcia8.2. Warunki dojrzałości procesu innowacji produktu - metoda pomiaru wedługCMMI8.3. Zastosowanie metody pomiaru dojrzałości inteligentnej sieci relacji8.4. Macierz dojrzałości procesu innowacji i sieci relacji - metoda DPISRZakończenieAneks. Metodyka badań empirycznychElementy procesu badawczegoUzasadnienie doboru jednostek do próby badawczejCharakterystyka próby badawczejMetoda gromadzenia danych i budowa kwestionariusza ankiety i wywiaduMetody statystycznej analizy danych empirycznychBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-898-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl