KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W CZASACH NIEUFNOŚCI
red.GERARD MAJ
Wydawnictwo: WSH w RADOMIU
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-921255-3-3
217 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
Teksty w niniejszej publikacji są wynikiem III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Teoretyków i Praktyków Komunikacji Marketingowej - Kreacje 2006 pt. "Komunikacja marketingowa w czasach nieufności" zorganizowanej w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu w dniu 19 maja 2006. Przedsięwzięcie to stało się znakomitym polem wymiany doświadczeń, systematyzowania wiedzy z zakresu skutecznego komunikowania jak również konfrontacji teorii z praktyką. Duże zainteresowanie konferencją oraz jakość prezentowanych wystąpień są sygnałem, że warto podobne inicjatywy podejmować również w przyszłości.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Tomasz GOBAN-KLAS
Polak w czasach nieufności: zaufanie, lojalność i podejrzliwość społeczna
Gerald Stanisław ABRAMCZYK
Wizerunek nie wystarczy
Jan Franciszek JACKO
Typy i funkcje autorytetu w "czasach nieufności"
Aneta DUDA
Globalne strategie reklamowe w wielokulturowejprzestrzeni
Jerzy ŚWIĄTEK
Perswazja formalna manipulacja - wybrane aspekty manipulacji
językowej w reklamie
Robert ANDRZEJCZYK
Działania reklamowe typu PUSH odpowiedzią na negatywne opinie
wobec reklam konsumenckich
Michał DROŻDŻ
Czy reklama potrzebuje etyki?
Bogusław NIERENBERG
Reklamapodprogowa
Grzegorz MYŚLIWIEC
Poziomy akceptacji erotyki w reklamie
Tadeusz POKUSA
Łańcuch tworzenia wizerunku jako wyznacznik
komunikacji marketingowej
Krzysztof SOŁODUCHA
Teoria hegemonii kulturowej Antonio Gramsciego a współczesne
koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej
Robert NOWACKI
Kobieta w reklamie - atrakcyjny dodatek czy skuteczne źródło perswazji?
Magdalena JAGIEŁA
Jaka reklama jest dzisiaj w cenie? Kobieta jako doskonały
element promocji
Agnieszka TERLECKA
Kontrowersyjne reklamy na przykładzie reklam
produktów konsumpcyjnych
Wiesław GRACZYK
O dyskusjach publicznych krytycznych słów kilka!
Ewa NOWAK
Zaufanie i wiarygodność a rywalizacja polityczna
Izabela PODOBAS
Manipulacja informacją, czyli wykorzystanie czarnego PR-u w polityce
Kamil FIL, Aneta DUDA
Pragmatycy i ideowcy. Konfrontacja stylów uprawiania polityki
na polskiej scenie politycznej
Iwona WARCHOŁ
Zasady udostępniania informacji publicznej określone
w przepisach prawa
Piotr KISIEL
Media telematyczne w systemie komunikowania publicznego
(na podstawie funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej)
Kod wydawnictwa: 83-921255-3-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.