Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOHERENCJA METOD KREOWANIA PERSONELU SPRZEDAŻY I STRATEGII MARKETINGOWEJ

KOHERENCJA METOD KREOWANIA PERSONELU SPRZEDAŻY I STRATEGII MARKETINGOWEJ

DOMINIKA KOŁODZIEJ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-603-3

216 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków - specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych - przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.SPIS TREŚCIWstęp Rozdział IKoherencja jako kryterium konstrukcji strategii 1. Pojęcie strategii 2. Rodzaje strategii ze względu na kryterium strukturalne 3. Strategia ogólna a strategie funkcjonalne 3.1. Pojęcie strategii ogólnej 3.2. Strategie funkcjonalne 3.3. Relacje między strategią ogólną a strategią funkcjonalną 4. Koherencja jako kryterium oceny strategii 4.1. Rodzaje kryteriów ewaluacyjnych4.2. Pojęcie koherencji strategii i jej rodzaje5. Miejsce badania oraz kształtowania koherencji w procesie formułowaniai wdrażania strategii 6. Koherencja strategii a strategiczna karta wyników Rozdział IICharakterystyka strategii marketingowych i personalnych 1. Strategie marketingowe - podobieństwa i różnice ujęć definicyjnych2. Rodzaje strategii marketingowych 3. Wybrane wskaźniki oceny skuteczności strategii marketingowych4. Definicje strategii personalnej - analiza porównawcza5. Rodzaje strategii personalnych 6. Przykładowe wskaźniki ewaluacji skuteczności strategii personalnych 7. Egzemplifikacja związków pomiędzy strategiami marketingowymii personalnymi Rozdział IIIMetody kreowania stanu, struktury i dynamiki zatrudnieniapracowników a strategie marketingowe 1. Źródła pozyskiwania pracowników sprzedaży 1.1. Rodzaje sprzedawców ze względu na zadania pracy 1.2. Zapotrzebowanie na personel ds. sprzedaży w różnych fazachcyklu życia produktu 1.3. Kategorie specjalistów implementujących strategię lidera,pretendentów i naśladowców rynkowych oraz eksploratorów niszy 1.4. Strategia asortymentu i strategia marki a popyt na pracownikówds. sprzedaży 1.5. Personel sprzedażowy do realizacji strategii rozwoju nowegoproduktu, strategii "push" i "pull" oraz strategii w układzieprodukt-rynek 2. Metody rekrutacji i doboru personelu ds. sprzedaży 2.1. Przydatność poszczególnych form i metod rekrutacji pracownikówds. sprzedaży do realizacji strategii marketingowych2.2. Strategie marketingowe a modele selekcji pracownikówds. sprzedaży 2.3. Wahania popytu na pracowników ds. sprzedaży, generowaneprzez strategie marketingowe Rozdział IVMetody retencji pracowników a strategie marketingowe 1. Koncepcje i kryteria ewaluacji pracowników adekwatnedo realizowanych strategii marketingowych 2. Metody szkoleniowe spójne z zadaniami na stanowiskach pracyzwiązanych z marketingiem 3. Kształtowanie sposobów komunikowania się na potrzeby realizacjistrategii marketingowych 4. Strategie marketingowe a typy kultur organizacyjnych 5. Wynagradzanie koherentne z realizowanymi strategiamimarketingowymi 5.1. Modele wynagradzania5.2. Formy płacy 5.3. Premiowanie5.4. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracownikówds. sprzedaży - aspekty praktyczne Rozdział VPropozycja metodyki określania koherencji metodkreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowych.Faza przygotowawcza badania 1. Algorytm postępowania badawczego 2. Uzasadnienie wyboru badanych organizacji oraz identyfikacjaich strategii3. Przebieg badania pilotażowego i jego wpływ na metodykę badawczą 4. Badanie właściwe Rozdział VIRezultaty przeprowadzonych badań empirycznychw zakresie koherencji 1. Rezultaty identyfikacji metod kreowania kapitału ludzkiego,stosowanych w badanych organizacjach, i ich koherencjize strategiami marketingowymi 2. Stopnie koherencji a rentowność zatrudnienia ZakończenieLiteratura Spis rysunków Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-603-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl