Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING SPORTU 2.0 W ERZE CYFROWEJ

MARKETING SPORTU 2.0 W ERZE CYFROWEJ

ANDRZEJ SZNAJDER

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NIEOCZYWISTE

Cena: 49.00 zł 44.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66402-58-4

252 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym.
Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek
rektor Akademii Leona Koźmińskiego

Stwierdzam, że przekazana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia.
Dr hab. Zygmunt Waśkowski
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Charakterystyka rynku sportu
i trendy w zachowaniach nabywców
1.1. Rynek sportu i podmioty na rynku sportu
oraz ich funkcjonowanie w erze cyfrowej
1.2. Kibice sportowi i zmiany ich zachowań w erze cyfrowej
2. Transformacja cyfrowa i jej znaczenie
dla marketingu sportu
2.1. Istota i zakres transformacji cyfrowej
2.2. Rozwój transformacji cyfrowej w organ izacjach sportowych
2.3. Big Data - pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie danych
w organizacjach sportowych
2.4. Charakterystyka łańcucha wartości dla klientów klubu sportowego
w epoce cyfryzacji
3. Narzędzia cyfrowe i ich zastosowanie
przez organizacje sportowe
oraz przydatność w marketingu sportu
3.1. Witryny WWW i błogi oraz wlogi
3.2. Media społecznościowe
3.3. Technologie mobilne
i sportowe platformy elektroniczne jako aplikacje
3.4. Internet rzeczy IoT oraz rozszerzona rzeczywistość
i wirtualna rzeczywistość
3.5. Komunikatory
3.6. Chatboty
3.7. Technologia blockchain
3.8. Reklama wirtualna w sporcie
3.9. Firmy elektroniczne jako nadawcy przekazów
z wydarzeń sportowych oraz rozwój platform OTT - Over-the-Top
4. Stadion 3.0 - Inteligentny stadion
- koncepcja i charakterystyka
4.1. Koncepcja inteligentnych stadionów i ich rozwój jako efekt
trendów zachowań kibiców i ścieżki klienta w obiektach sportowych
4.2. Korzyści dla kibiców sportowych na inteligentnych stadionach
5. Marketing organizacji sportowych
jako marketing wielokanałowy w erze cyfrowej
5.1. Koncepcja marketingu sportu jako marketingu wielokanałowego
5.2. Badania marketingowe - segmentacja kibiców sportowych
5.3. Produkty sportu i ich ceny
5.4. Dystrybucja
5.5. Promocja
6. Marketing przez sport, czyli sponsoring
w czasach cyfryzacji
6.1. Wzrost znaczenia marketingu przez sport jako uzasadnienie
stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych
6.2. Nowe możliwości i sposoby działania sponsorów w erze cyfrowej
7. Technologie informacyjno-komunikacyjne
w organizacjach sportowych w czasie
zagrożenia zdrowotnego dla sportowców
i kibiców - w czasie pamdemii w 2020 r.
7.1. Zagrożenie COVID-19jako uwarunkowania
stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych
7.2. Nowe rodzaje imprez sportowych - zawody wirtualne i sposoby
kształtowania relacji z kibicami w warunkach zagrożenia zdrowotnego
8. Analizy przypadków
8.1. PZPN - Łączy Nas Piłka
8.2. NBA - National Basketball Association
8.3. Ekstraklasa
8.4. La Liga - hiszpańska liga piłki nożnej
8.5. Real Madryt
8.6. FC Barcelona
8.7. Bayern Monachium
8.8. Legia Warszawa
8.9. Cracovia
8.10. Inteligentny Stadion Miejski w Poznaniu
8.11. Bank BNP Panbas
Zakończenie
Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-66402-58-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl