Dodano produkt do koszyka

Promocja

JĘZYK MITU W REKLAMIE

JĘZYK MITU W REKLAMIE

ANETA DUDA

Wydawnictwo: KUL

Cena: 24.90 zł 22.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7702-076-0

224 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010

W niniejszej pracy analizuję treści reklamowego dyskursu. Jeżeli podejmuję problematykę różnorodnych konsekwencji reklamy (na przykład w rozdziale piątym), to tylko w odniesieniu do wyników obiektywnych badań prezentowanych w literaturze przedmiotu. Wychodzę z założenia, że treści reklamy propagują swoistą "modną świadomość" łączącą pewne nasze aktywności z posiadaniem przedmiotów, absolutyzują określone pojęcia i wartości, subtelnie rekonstytuują znaczenia społeczne w przedstawianiu swojej bezalternatywnej wizji świata. Przyjrzę się tej reklamowej ideologii, która dla realizacji swoich celów sięga po bardzo użyteczny środek mobilizujący pozaracjonalne sfery psychiki: po mit.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

CZEŚĆ I. MIT DZIŚ

Rozdział I. Teoria mitu Wybrane teorie mitu Mit i racjonalność Niezbywalność mitu

Rozdział II. Ideologiczne mitotworstwo Quasi-mityczność ideologii Mitologizacja kapitalizmu w reklamie Rozwój kultury konsumpcji a reklama Komercjalizacja mediów

Rozdział III. Mit reklamowy Reklama w badaniach kulturowych Forma i funkcje obrazu reklamowego Mit w reklamie, reklama jako mit CZĘŚĆ II. BADANIE MITU W REKLAMIE

Rozdział IV. Metodologia badan Metoda badawcza Hipotezy badawcze Dobór próby Uzyskane wyniki Rozdział V. Reklamowe mityzacje - interpretacje rzeczywistościMit piękna fizycznego Mityczna Gaja Dionizyjska beztroska Mit kobiecego wodzostwa Mit raju Cud produktu Mit prestiżu społecznego Kult marki

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS TABEL

Kod wydawnictwa: 978-83-7702-076-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl