Dodano produkt do koszyka

Promocja

MODELE KOMUNIKACJI A POSTACIE W PRZEKAZIE REKLAMOWYM

MODELE KOMUNIKACJI A POSTACIE W PRZEKAZIE REKLAMOWYM

BEATA ZATWARNICKA-MADURA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA RZESZOWSKA

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7934-298-3

262 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

...Z dużym uznaniem należy stwierdzić, iż podjęty przez dr Beatę Zatwarnicką-Madurę problem należy do dość oryginalnych. Dotyczy to zarówno aspektów stricte teoretycznych, jak i rosnącego znaczenia badanej kwestii dla praktycznych działań biznesowych. Rozważania są bardzo pogłębione, wymagały dużo pracy analitycznej i stanowią przykład dobrze wykonanej pracy. Kluczowe znaczenie mają punkty nawiązujące do zagadnienia znanej postaci w przekazie reklamowym oraz kwestii tzw. ambasadorów marki. Rozważania w tych fragmentach są dalekie od zbanalizowanych ujęć, które można odnaleźć w dość rozproszonej literaturze przedmiotu. Dokonane analizy są bardzo dojrzałe. Rzetelna i pogłębiona praca dała swoje rezultaty w postaci chyba najpełniejszego opisu tego tematu w polskiej literaturze fachowej...prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego...W monografii podjęto ważki, ciekawy, aktualny i relatywnie mało podnoszony w polskiej literaturze przedmiotu temat wykorzystania postaci w przekazach reklamowych. Za istotny walor monografii recenzent uznaje silne zakorzenienie rozważań w literaturze nie tylko z zakresu marketingu, ale i socjologii. Recenzowana monografia bazuje na solidnym fundaŞmencie pogłębionych studiów literaturowych oraz rozbudowanych analiz ilościowych i badań jakościowych...dr hab. Jacek Kall, prof. Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. Modele komunikacji w reklamie 1.1. Reklama w świetle teorii komunikacji 1.2. Różnorodność i wieloaspektowość modeli komunikacji 1.3. Modele komunikacji społecznej - implikacje dla reklamy 1.4. Modele komunikacji marketingowej 1.5. Model komunikacji jednostopniowej w reklamie 1.6. Model komunikacji dwustopniowej w reklamie 1.6.1. Ramy teoretyczne 1.6.2. Interpretacja pojęcia ‘-lider opinii‘- 2. Postać w przekazie reklamowym 2.1. Istota i funkcje postaci w przekazie reklamowym 2.2. Typologia postaci w przekazie reklamowym 2.3. Znana postać w przekazie reklamowym 2.3.1. Analiza pojęcia ‘-celebryta‘- 2.3.2. Dobór znanych postaci w przekazie reklamowym 2.4. Postać w reklamie jako ambasador marki 3. Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę 3.1. Typologia modeli 3.2. Model źródła 3.2.1. Podstawowe założenia modelu źródła 3.2.2. Przegląd najważniejszych badań modelu źródła w reklamie.3.3. Model dopasowania 3.3.1. Podstawy modelu dopasowania 3.3.2. Przegląd badań dotyczących modelu dopasowania 3.3.3. Rola płci postaci w reklamie w modelu dopasowania 3.4. Model transferu znaczeń 3.5. Model ELM 3.6. Model podwójnej ścieżki rozrywki 4. Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badańempirycznych 4.1. Metodyka badań własnych - wprowadzenie 4.2. Metodyka badania ilościowego 4.2.1. Koncepcja badań ilościowych 4.2.2. Analiza treści jako metoda badawcza4.3. Ilościowa analiza i ocena postaci występujących w reklamachw ujęciu podmiotowym, przedmiotowym i czasowym 4.3.1. Analiza reklam internetowych 4.3.2. Analiza reklam prasowych 4.4. Postacie w reklamach a wskaźniki zainteresowania i udziałw rynku 4.5. Metodyka i analiza badania jakościowego FGI Zakończenie Załączniki Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Streszczenie Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7934-298-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl