Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKA NARODOWA

MARKA NARODOWA

ROMAN ROJEK

Wydawnictwo: GWP

Cena: 62.90 zł 56.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7489-107-3
 
181 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2007
 

Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię?Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.

SPIS TREŚCI

Przedmowa

Wprowadzenie

Rozdział 1.CZAS TRANSFORMACJI - U WRÓT GLOBALNIE ZINTEGROWANEJ GOSPODARKI

Początek drogiKto pierwszy, ten lepszyHergestellt in PolenNowe zjawiska, nieznane dylematyRynek bez granicMarki globalne i euromarkiSilne marki lokalneRozdział 2.POJĘCIE I ISTOTA MARKI NARODOWEJSposoby pojmowania markiBranding emocjonalnyMarka emocjonalna - nowy paradygmat zaspokajania ludzkich potrzeb i oczekiwańMarka obywatelska - w stronę etyki biznesu i odpowiedzialności marekEtnocentryzm konsumenckiMarka krajuMarka narodowa jako pożądana i ceniona wartośćPrzeciwwskazania dla budowania marki narodowejKryteria ustalania narodowości markiWyznaczniki narodowego charakteru markiPoczucie przynależności, dziedzictwo i tradycja markiWokół narodowej nazwy, znaku i symbolu markiWrażliwość społecznaMarka narodowa - próba podsumowaniaRozdział 3.BUDOWANIE MARKI ATLAS (STUDIUM PRZYPADKU)Od teorii marki narodowej do praktyki jej budowaniaPrzedsiębiorstwo i jego ofertaOtoczenie rynkoweNa starcieZdefiniowanie głównego przeciwnika na rynkuSzukanie sojusznikówMoże Polska?Silna marka silnego produktuStrategia szybkiego reagowania"Kocham Polskę"Atlas kontra HenkelPodsumowanie "przypadku Atlasa"PodsumowanieRELACJE POMIĘDZY MARKĄ GLOBALNĄ A NARODOWĄBibliografiaIndeks nazwiskIndeks rzeczowy

Kod wydawnictwa: 978-83-7489-107-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl