MARKA NARODOWA
ROMAN ROJEK
Wydawnictwo: GWP
Cena: 62.90 zł
56.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7489-107-3
format: B5 oprawa: twarda Rok wydania: 2007 |
|
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię?Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Wprowadzenie
Rozdział 1.CZAS TRANSFORMACJI - U WRÓT GLOBALNIE ZINTEGROWANEJ GOSPODARKI
Początek drogiKto pierwszy, ten lepszyHergestellt in PolenNowe zjawiska, nieznane dylematyRynek bez granicMarki globalne i euromarkiSilne marki lokalneRozdział 2.POJĘCIE I ISTOTA MARKI NARODOWEJSposoby pojmowania markiBranding emocjonalnyMarka emocjonalna - nowy paradygmat zaspokajania ludzkich potrzeb i oczekiwańMarka obywatelska - w stronę etyki biznesu i odpowiedzialności marekEtnocentryzm konsumenckiMarka krajuMarka narodowa jako pożądana i ceniona wartośćPrzeciwwskazania dla budowania marki narodowejKryteria ustalania narodowości markiWyznaczniki narodowego charakteru markiPoczucie przynależności, dziedzictwo i tradycja markiWokół narodowej nazwy, znaku i symbolu markiWrażliwość społecznaMarka narodowa - próba podsumowaniaRozdział 3.BUDOWANIE MARKI ATLAS (STUDIUM PRZYPADKU)Od teorii marki narodowej do praktyki jej budowaniaPrzedsiębiorstwo i jego ofertaOtoczenie rynkoweNa starcieZdefiniowanie głównego przeciwnika na rynkuSzukanie sojusznikówMoże Polska?Silna marka silnego produktuStrategia szybkiego reagowania"Kocham Polskę"Atlas kontra HenkelPodsumowanie "przypadku Atlasa"PodsumowanieRELACJE POMIĘDZY MARKĄ GLOBALNĄ A NARODOWĄBibliografiaIndeks nazwiskIndeks rzeczowy
Kod wydawnictwa: 978-83-7489-107-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.