Dodano produkt do koszyka

Promocja

REKLAMA ZEWNĘTRZNA W MIEŚCIE

REKLAMA ZEWNĘTRZNA W MIEŚCIE

MONIKA MARKIEWICZ

Wydawnictwo: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7365-231-6

243 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010

Temat - Miejska reklama zewnętrzna - ma bardzo pojemny charakter. Celem połączenia w jednej pracy szeregu tematów była próba udzielenie kompleksowej odpowiedzi na kilka podstawowych problemów badawczych, sformułowanych poniżej.Jaki wpływ miała zmiana modelu komunikowania, którego główną cechą stała się dwukierunkowość przepływu informacji między władzą a obywatelami, na reklamę?Jak zmieniała się reklamowa przestrzeń miasta?Czy w ślad za polityczno-ekonomicznymi przekształceniami,uległy ewolucji prawne regulacje reklamy?Jakie możliwości oferuje reklama zewnętrzna?Jak konstruować przekaz, aby skłonić odbiorców do kupna towaru,oddania głosu do urny wyborczej, przekonania do danej idei,zgodnie z preferencjami reklamodawcy?Czy w dobie dużej konkurencji na rynku możliwe jest określenieefektów przekazu reklamowego?

SPIS TREŚCI

Wstęp

ROZDZIAŁ I

ISTOTA MIEJSKIEJ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ1.1.Reklama jako forma masowego komunikowania1.1.1.Wybrane modele komunikowania w reklamie1.1.2.Cele i funkcje komunikatu reklamowego1.1.3.Typologia reklamy1.2.Psychologiczne aspekty odbioru reklamy zewnętrznej1.2.1.Mechanizmy postrzegania reklamy zewnętrznej1.2.2.Oddziaływanie reklamy na psychikę człowieka i proces poznawania rzeczywistości

ROZDZIAŁ II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA W MIASTACH - RYS HISTORYCZNY2.1.Miasto a reklama2.2.Pochodzenie reklamy zewnętrznej2.2.1.Starożytność2.2.2.Średniowiecze i czasy nowożytne do XIX wieku2.2.3.Okres od XIX wieku do współczesności

ROZDZIAŁ III

ZMIANA SYTUACJI POLITYCZNE W POLSCE PO 1989 ROKU A PRZEMIANY NA RYNKU REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ3.1.Proces transformacji w Polsce3.1.1.Kształtowanie się procesu transformacji w Polsce3.2.Reklama a marketing polityczny3.2.1.Reklama jako narzędzie marketingu politycznego3.2.2.Typy i techniki reklamy politycznej3.3.Sprzedaż produktów politycznych na przykładzie wybranych kampanii wyborczych

ROZDZIAŁ IV

RYNEK KOMERCYJNEJ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W POLSCE4.1.Reklama jako wizualna informacja polityczna, społeczna i komercyjna w przestrzeni miejskiej4.2.Charakterystyka komercyjnej reklamy w Polsce4.2.1.Typologia i charakterystyka współczesnych nośników reklamyzewnętrznej4.2.2.Obraz rynku reklamy zewnętrznej w Polsce

ROZDZIAŁ V

OGRANICZENIA PRAWNE, ETYCZNE I ESTETYCZNE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ5.1.Ograniczenia prawne, ustawowe i etyczne dotyczące reklamyzewnętrznej5.1.1.Akty prawa międzynarodowego i europejskiego5.1.2.Granice prawne reklamy zewnętrznej w Polsce5.1.3.Etyka w reklamie zewnętrznej5.2.Estetyzacja w zabytkowej przestrzeni miasta5.2.1.Estetyzacja przestrzeni publicznej - rys historyczny5.2.2.Reklama a zabytkowa część miasta5.2.3.Przykłady rozwiązań stosowanych w Polsce, dotyczących umieszczania reklam w historycznej zabudowie

ROZDZIAŁ VI

SKUTECZNOŚĆ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ6.1.Podstawy kształtujące efektywny odbiór reklamy6.2.Praktyczne rozwiązania dotyczące efektów reklamy na przykładzie kampanii wyborczych6.3.Technologie przyszłości a efektywność odbioru w reklamie6.4.Reklama zewnętrzna - kryterium estetyczności a skuteczność przekazu

Zakończenie

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7365-231-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl