Dodano produkt do koszyka

Promocja

BADANIA ARCHITEKTURY INFORMACJI NA PRZYKŁADZIE RADIA AKADEMICKIEGO. USER EXPERIENCE I USER INTERFACE

BADANIA ARCHITEKTURY INFORMACJI NA PRZYKŁADZIE RADIA AKADEMICKIEGO. USER EXPERIENCE I USER INTERFACE

PAULINA SAJNA-KOSOBUCKA

Wydawnictwo: UMK

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-231-4944-6

224 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

W książce Badania architektury informacji na przykładzie radia akademickiego. User Experience i User Interface autorka przedstawia badania własne nad AI w Radiu Uniwersytet UKW, obejmujące stronę WWW, software, hardware i społeczność sieciową. Autorka zastosowała własną interpretację metody jakościowo-heurystycznej AI, opierając się na 81 punktowanych kryteriach dotyczących potrzeb i kompetencji użytkowników. Książka została wzbogacona o przegląd obejmujący strony WWW innych akademickich stacji radiowych, takich jak: Radio Sfera, Radio Meteor, Radio Afera, Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej, Akademickie Radio LUZ, Akademickie Radio Kampus, UJOT.FM i Radio UWM FM, a także o propozycję projektu nowej wersji strony WWW Radia Uniwersytet. Książka może okazać się pomocna zarówno osobom chcącym rozpocząć działalność w branży UX/UI, dzięki wprowadzeniu do tej problematyki, jak i projektantom stron WWW oraz innym środowiskom informacyjnym.

SPIS TREŚCI

Wstęp

I. Architektura informacji
Systemy organizacyjne w architekturze informacji
Systemy etykietowania w architekturze informacji
Systemy nawigacyjne w architekturze informacji
Systemy wyszukiwawcze w architekturze informacji
Słowniki kontrolowane i metadane w architekturze informacji
Dodatkowe elementy wspierające architekturę informacji
Algorytmy Google a architektura informacji
Badania architektury informacji a UX i UI research
Design thinking, heurystyki Nielsena i zasady użyteczności stron WWW
Rekrutacja uczestników, metody testowania i przygotowanie do badania
Biases, czyli czego unikać w procesie badawczym

II. Ewolucja radia w epoce Internetu a specyfika mediów akademickich
Radio internetowe jako efekt cyfryzacji i konwergencji mediów
Miejsce mediów akademickich w systemie medialnym
Typologia, misja i przegląd serwisów WWW polskich akademickich stacji radiowych
Radio Sfera - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Radio Meteor - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Radio Afera - Politechnika Poznańska
Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej
Akademickie Radio LUZ - Politechnika Wrocławska
Akademickie Radio Kampus - Uniwersytet Warszawski
UJOT.FM - Uniwersytet Jagielloński
Radio UWM FM - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

III. Architektura informacji w Radiu Uniwersytet - studium przypadku
Zarys historii Radia Uniwersytet - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Kryteria oceny jakości składowych architektury informacji w Radiu Uniwersytet
Systemy organizacyjne w witrynie internetowej Radia Uniwersytet
Systemy etykietowania w witrynie internetowej Radia Uniwersytet
Systemy nawigacyjne w witrynie internetowej Radia Uniwersytet
Systemy wyszukiwawcze w witrynie internetowej Radia Uniwersytet
Słowniki kontrolowane i metadane w witrynie internetowej Radia Uniwersytet
Dodatkowe elementy wspierające architekturę informacji oraz realizacja wymogów stawianych przez wybrane algorytmy Google

IV. Próba wyszczególnienia składowych architektury informacji w pozostałych obszarach Radia Uniwersytet
Architektura informacji a hardware i software w Radiu Uniwersytet
Architektura informacji a społeczność sieciowa Radia Uniwersytet

V. Wnioski z badań

VI. Propozycja przeprojektowania witryny internetowej Radia Uniwersytet

Zakończenie

Bibliografia

Wykaz ilustracji, rysunków, tabel i wykresów

Aneks 1

Aneks 2

Aneks 3

Kod wydawnictwa: 978-83-231-4944-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl