Dodano produkt do koszyka

Promocja

INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI

GRETA GOBER

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE KATEDRA

Cena: 50.00 zł 45.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-66107-05-2
 
417 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
 

Wartość materiału zebranego przez Gretę Gober wynika nie tylko z konsekwentności i ukierunkowania badań, ale także z faktu, iż były one prowadzone w instytucji medialnej, do której nie jest łatwo przeniknąć. Jak się okazuje, fakt, że przedmiotem badania była polska telewizja publiczna, wcale nie ułatwiał autorce tego zadania. Zaprezentowane w książce analizy oraz obserwacje pokazują, iż struktura tej instytucji pozostaje hermetyczna i hierarchiczna, bez względu na przypisany jej status i funkcje, także te związane z realizacją polityki równościowej.

prof. Małgorzata Radkiewicz

Autorka ukazuje kwestie męskiej hegemonii w instytucji medialnej w perspektywie diachronicznej, posiłkując się rozmaitymi memuarami i dokumentami sporządzonymi przez telewizyjnych bossów (nigdy nie miałem wysokiego mniemania o zarządcach i władcach telewizyjnego świata, ale czasem, przyznaję, podczas lektury ich wynurzeń włos się na głowie jeżył), a przesuwając się po osi czasu, cytuje (niekiedy przejmujące) głosy respondentów uwikłanych dziś w dziennikarstwo telewizyjne. Ta panoramiczność spojrzenia pozwala wzajemnie oświetlać się przeszłości i współczesności. A zarazem dowodzi, że jeśli mowa o dziennikarskich rolach społecznych, tak wiele się nie zmieniło.

prof. Mariusz Czubaj

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
Równość płci w mediach

Rozdział 2
Ramy teoretyczne pracy

Rozdział 3
Metodologia pracy

Rozdział 4
Pole dziennikarskie w polu władzy

Rozdział 5
"Upłciowiona" doksa, "upłciowiony" habitus, czyli kobiety
i kobiecość wewnątrz pola dziennikarskiego

Rozdział 6
"Utowarowienie" doksy, "utowarowienie" habitusu,
czyli imperatyw ekonomiczny w mediach

Rozdział 7
Skorumpowanie pola dziennikarskiego przez pole
polityczne

Rozdział 8
Podsumowanie i wnioski

Bibliografia

Załączniki

Indeks

Kod wydawnictwa: 978-83-66107-05-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl