HIPERTEKSTUALNY MODEL PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNEJ ORGANIZACJI
WERONIKA MADRYAS
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 43.90 zł
39.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8019-488-5
221 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Książka poświęcona została problematyce zarządzania informacją (public relations) we współczesnej, otwartej, sieciowej i wielowarstwowej organizacji. W drugim, poszerzonym wydaniu dodano rozdział, w którym omówiono kolejne hipertekstualne modele zarządzania informacją. Przedstawiono w nim porostowy model public relations. Wskazano na podobieństwo między anatomią porostu a strukturą hiperteskualnego modelu PR. Zaprezentowane modele mają na celu ukazanie: dynamicznego rozwoju nowych mediów, przenikania się dwóch warstw organizacyjnej komunikacji-wirtualnej i realnej oraz szeroko pojętego obiegu informacji pomiędzy działem PR a grupami docelowymi, a także samą organizacją i jej otoczeniem. Tytułowy model public relations z jednej strony stanowi próbę sprostania nowomedialnym wyzwaniom współczesności, z drugiej zaś nawiązuje do tradycji i modelu dwustronnego symetrycznego komunikowania.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ PIERWSZY
1.1. Specjalista public relations jako strażnik "ducha informacjonizmu"w przedsiębiorstwie sieciowym 1.1.1. Nowa gospodarka i społeczeństwo sieciowe 1.1.2. Kultura rzeczywistej wirtualności 1.1.3. Przestrzeń przepływów 1.1.4. Bezczasowy czas 1.1.5. Przemysły kreatywne (creative industries) 1.1.6. Przedsiębiorstwo sieciowe 1.1.7. Nowa struktura zawodowa 1.1.8. Rola specjalisty PR w przedsiębiorstwie sieciowym 1.1.9. Studium przypadku - sieciowy model organizacji pracyi zarządzanie sieciowe 1.1.9.1. Toyota jako samoucząca się sieć adaptacyjna 1.1.9.2. Toyota ofiarą "kanban" 1.1.10. Przegląd definicji public relations w kontekściezarządzania informacją i hipertekstualności 1.2. Podsumowanie
ROZDZIAŁ DRUGI
2.1. Komunikacja i public relations w organizacji hipertekstowej.Od paratekstualności do sieciowości 2.1.1. Organizacja i jej otoczenie według klasyków teorii organizacjii zarządzania 2.1.2. Postmodernizm w zarządzaniu i metafory organizacji 2.1.3. Organizacje hipertekstowe 2.1.4. Studium przypadku 2.1.4.1. Sharp jako przykład organizacji hipertekstowej 2.1.5. Intertekstualność - komunikacja literacka a komunikacjaw organizacji 2.1.6. Hipertekstualność a nowe media 2.1.7. Metafora w nauce - metaforyczne ujęcie organizacjihipertekstowej 2.1.8. Organizacje otwarte a dzieło otwarte - pojecie otwartościw kontekstach literackim i zarządczym 2.1.9. Organizacje hipertekstowe, przedsiębiorstwa sieciowei przedsiębiorstwa kreatywne, jako obraz współczesnejorganizacji 2.1.10. Rola specjalisty public relations we współczesnymprzedsiębiorstwie 2.1.11. Wpływ modeli dwukierunkowych na ukształtowaniehipertekstualnego modelu zarządzania informacjąw przedsiębiorstwie sieciowym
ROZDZIAŁ TRZECI
3.1. Znaczenie nowych nowych mediów w procesie zarządzaniainformacją 3.1.1. Definicja i charakterystyka nowych nowych mediów 3.1.2. Przykłady nowych nowych mediów 3.1.2.1. Blogi 3.1.2.2. Studium przypadku - konwergencja mediówna przykładzie Uzdrowiska w Polanicy-Zdroju 3.1.2.3. Twitter 3.1.2.4. Facebook 3.1.2.5. Studium przypadku: Akcja na rzecz usuwaniamateriałów pornograficznych z Facebooka - sprzeciwwobec cenzury zdjęć 3.1.3. Public relations w nowomedialnym kontekście 3.1.4. OMR (onion model ofreality) oraz fala i warkocz 3.1.5. Flash mob - symbol epoki nowych nowych medióworaz środek wyrazu i forma komunikacji w społeczeństwiesieciowym 3.1.5.1. Definicje flash mobów 3.1.5.2. Cechy charakterystyczne flash mobów 3.1.5.3. Przykłady flash mobów 3.1.5.4. Wykorzystanie flash mobów w działalności publicrelations
ROZDZIAŁ CZWARTY
4.1. Podstawowe hipertekstualne modele public relationsdla współczesnej organizacji 4.1.1. Hipertekstualny model zarządzania informacją(public relations) we współczesnej, sieciowej, otwartej,hipertekstowej organizacji 4.1.2. Hipertekstualność wszechrzeczy w kontekściekomunikacji ROZDZIAŁ PIĄTY5.1.1. Pozostałe rodzaje hipertekstualnych modeli zarządzaniainformacją jako wynik refleksji badawczej autorki pracy Podsumowanie Perspektywa badań - hipertekstualny model baśnioterapii
ANEKSY6.1. Aneks pierwszy: Falowa natura hipertekstualnego modeluzarządzania informacją 6.2. Aneks drugi: Studium przypadku: spektakl Teatru MuzycznegoCapitol "Tempus Fantasy" 6.3. Aneks trzeci: Studium przypadku: urodziny czternastolatkiz Tomaszowa Lubelskiego 6.4. Aneks czwarty: Studium przypadku: bloger Kominek i "aferabudyniowa" 6.5. Aneks piąty: Studium przypadku: Aleksiej Nawalny - rosyjskibloger postawiony przed sądem 6.6. Aneks szósty: Studium przypadku: flash mob na PolitechniceWrocławskiej 6.7. Aneks siódmy: Modele organizacji szczególnego ryzyka - wersjapodstawowa
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
Kod wydawnictwa: 978-83-8019-488-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.