Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

INSTRUKCJA OBSŁUGI AGENCJI PR. O WSPÓŁPRACY KLIENT-AGENCJA W PRAKTYCE

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

INSTRUKCJA OBSŁUGI AGENCJI PR. O WSPÓŁPRACY KLIENT-AGENCJA W PRAKTYCE

red.ADAM ŁASZYN, red.DARIUSZ TWORZYDŁO

Cena: 59.90 zł 53.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-961518-0-3

stron: 265

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2022

 

Takiej książki w polskiej branży public relations po prostu brakowało. Obu stronom rynku usług PR - zarówno tym, którzy korzystają z usług agencji PR jak i tym, którzy prowadzą agencje lub w nich pracują. Publikacja ma wspierać proces wzrostu polskiego sektora PR w zakresie dobrych standardów współpracy klient-agencja i obrony tego rynku przed negatywnymi zjawiskami. Ma ona wskazywać rekomendowane standardy, promować dobre praktyki, być zbiorem praktycznych rad podnoszących jakość tej współpracy.

Książkę napisali doświadczeni eksperci zarządzający agencjami zrzeszonymi w SAPR. Ma ona charakter pragmatyczny, użytkowy – przede wszystkim dla klientów agencji, ale i dla tych, którzy w agencjach pracują lub z nimi współpracują. Wzajemne zrozumienie, wspólnota wiedzy nt. know-how, procedur, wartości i zasad ogólnych, jak i szczegółowych narzędzi współpracy klient-agencja jest, naszym zdaniem, kluczowa w osiąganiu sukcesów w tej współpracy. A nic tak nie cieszy w pracy agencyjnej, jak wzajemne zadowolenie z efektów działań podejmowanych na rzecz klienta. „Instrukcja obsługi agencji PR” pozwala szybciej budować platformę tego zrozumienia – skracając drogę do tej wzajemnej radości z oczekiwanych efektów działań PR.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
Zarząd Stowarzyszenia Agencji Public Relations

ROZDZIAŁ I
Emilia Hahn
Obszary aktywności public relations, czyli jakiego wsparcia można oczekiwać od agencji PR

ROZDZIAŁ II
Adam Łaszyn
Strategia w usługach agencji PR

ROZDZIAŁ III
Karolina Borkowska-Bylicka
Jak profesjonalnie przeprowadzić proces przetargowy i wybrać agencję PR?

ROZDZIAŁ IV
Paweł Trochimiuk
Jak wyceniać usługi public relations? Modele wycen

ROZDZIAŁ V
Rafał Czechowski
„Miękkie” standardy współpracy klient-agencja PR


ROZDZIAŁ VI
Sylwia Kuligowska
Partner, doradca czy podwykonawca? Modele współpracy agencja-klient

ROZDZIAŁ VII
Adriana Kondratowicz, Marek Dąbrowski
9 kroków do efektywnej współpracy z agencją PR

ROZDZIAŁ VIII
Szymon Sikorski
Formy rozliczeń z klientem

ROZDZIAŁ IX
Hubert Tracz-Koszela
Kreatywność – najbarwniejsze oblicze public relations

ROZDZIAŁ X
Joanna Adamiak
Nie tylko tradycyjny PR, czyli sposoby na poszerzanie relacji klienta z otoczeniem biznesowym

ROZDZIAŁ XI
Bartłomiej Rajchert
Komunikacja klient-agencja, gdy nawiązanie kontaktu następuje w związku z sytuacją kryzysową

ROZDZIAŁ XII
Karolina Kazuła
Digital PR w usługach agencji public relations

ROZDZIAŁ XIII
Grzegorz Hajduk
Public relations dla start-upów i firm opartych na innowacjach

ROZDZIAŁ XIV
Dariusz Tworzydło
Feedback i ewaluacja pracy agencji

ROZDZIAŁ XV
Magdalena Cieślak
Prezentacja efektów pracy agencji

AGENCJE CZŁONKOWSKIE SAPR
Opisy i kontakty

 

Kod wydawnictwa: 978-83-961518-0-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl