JĘZYK W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH
red.JERZY PODRACKI, red.EWA WOLAŃSKA
Wydawnictwo: SEMPER
Cena: 32.50 zł
29.25 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7507-038-5
199 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Film, radio, telewizja, Internet (czaty, blogi, fora dyskusyjne, komunikatory), telefonia komórkowa (SMS) to przykłady mediów, które odgrywają istotną rolę we współczesnym komunikowaniu się.Tom o języku w mediach elektronicznych otwiera serię książek przygotowanych pod kierownictwem profesora Jerzego Podrackiego.
SPIS TREŚCI
Przedmowa (Jerzy Podracki)
KRZYSZTOF KASZEWSKI
Pewność i niepewność w wypowiedzi medialnej (na przykładzie głosów słuchaczy
w audycji Za, a nawet przeciw w Programie 3 PR)
MONIKA SKARŻYŃSKA
Reportaż radiowy w Programie 1 Polskiego Radia
JOANNA BUDKIEWICZ
Język Tomasza Lisa jako dziennikarza politycznego
KAROLINA JABŁOŃSKA
W tym szaleństwie jest metoda. Nie tylko językowe wyznaczniki spójności
tekstu audiowizualnego (na podstawie talk-show Duże Dzieci w T VP2)
MAGDALENA TRYSIŃSKA
Funkcje języka potocznego w filmach animowanych wytwórni Walta Disneya
(na przykładzie polskiej wersji kreskówki Timon i Pumba)
GRZEGORZ PTASZEK
"Klient nasz pan" - językowe wykładniki grzeczności i uprzejmości konsultantów
caU center w rozmowie telefonicznej z klientami
EWA WOLAŃSKA
Komunikacja językowa za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej (SMS)
JOANNA JAGODZIŃSKA
Dialogi równoległe w strukturze dyskusji internetowej
EWA ZALEWSKA-GRELOCH
Polszczyzna internautów - poprawna czy... "wygodna"?
NATALIA OGORODNIKOWA
Czasowniki wirtualne
ANNA JEŻ
Praca magisterska - sztuka czy branża?
Kod wydawnictwa: 978-83-7507-038-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.