HANDEL ELEKTRONICZNY EWOLUCJA I PERSPEKTYWY
ŁUKASZ KONOPIELKO, MICHAŁ WOŁOSZYN, JACEK WYTRĘBOWICZ
Wydawnictwo: UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-64054-82-2
157 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Monografia Handel elektroniczny jest próbą opisania wpływu czynników gospodarczych, kulturowych i politycznych na sferę usług e-commerce. Dokonuje oceny ich zakresu i siły oddziaływania. Przedstawia genezę i ewolucję historyczną handlu w sieci w ujęciu globalnym oraz kluczowe zagadnienia ważne obecnie i determinujące dalszy rozwój tej sfery usług. Systematyzuje wiedzę i pokazuje bieżące trendy rozwojowe, występujące w e-commerce w kontekście kluczowych rozwiązań infrastrukturalnych i technicznych obecnych na rynku. Uwzględniony jest kontekst porównawczy dla wybranych krajów (USA, Chiny, Wielka Brytania i Polska). Jest ponadto próbą weryfikacji ex post prognoz dotyczących miejsca i sposobu rozwoju handlu w sieci, połączoną z refleksją nad stopniem adekwatności lub brakiem trafności tych prognoz. Dodatkowo opracowanie obejmuje analizę dostępności w Polsce środków unijnych, przeznaczonych na wspieranie rozwoju e-commerce zarówno w kontekście doświadczeń perspektywy finansowej 2007-2013, jak i w obecnej perspektywie 2014-2020. Książka ułatwić może czytelnikowi szczegółowe przyjrzenie się historycznym i obecnym zmianom, a jednocześnie umożliwić głębsze wniknięcie w mechanizmy ich kreowania oraz zaobserwowane tendencje.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział 1
GENEZA E-COMMERCE I ASPEKTY TECHNICZNE JEGO ROZWOJU1.1. E-commerce 1.2. Krótka historia Internetu 1.3. Internet i e-commerce a globalizacja 1.4. Trendy rozwojowe technik intemetowych 1.4.1. Kryptowaluty 1.4.2. Chmury obliczeniowe 1.4.3. Internet rzeczy 1.4.4. Big Data 1.5. Wnioski Rozdział 2STAN E-COMMERCE W WYBRANYCH KRAJACH W 2000 ROKU2.1. Otoczenie globalne2.2. Otoczenie krajowe2.3. Polityka państwa2.4. WnioskiRozdział 3DETERMINANTY ROZWOJU E-COMMERCE W WYBRANYCH KRAJACH W LATACH 2001-20133.1. Czynniki ekonomiczne 3.2. Czynniki techniczne 3.3. WnioskiRozdział 4STAN E-COMMERCE W WYBRANYCH KRAJACH W 2014 ROKU4.1. PKB per capita 4.2. Korporacje międzynarodowe i handel 4.3. Światowa konkurencja 4.4. Czynniki demograficzne 4.5. Zasoby gospodarcze i finansowe państwa 4.6. Struktura gospodarki 4.7. Środowisko organizacyjne przedsiębiorstw 4.8. Czynniki społeczne i kulturowe 4.9. Polityka państwa 4.10. Regulacje e-commerce 4.11. Płatności elektroniczne 4.12. Platformy mediów społecznościowych 4.13. Wnioski Rozdział 5WSPARCIE DLA E-COMMERCE W POLSCE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH5.1. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 5.2. Programy Regionalne 5.3. Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 PODSUMOWANIEBIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 978-83-64054-82-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.