Dodano produkt do koszyka

Promocja

E-COMMERCE NA PLATFORMACH OFERTOWYCH ALLEGRO EBAY AMAZON

E-COMMERCE NA PLATFORMACH OFERTOWYCH ALLEGRO EBAY AMAZON

MIROSŁAW SMUŻNIAK, MATEUSZ BIENIAS

Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00 zł 38.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-4051-0

224 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Wyższy poziom e-handlowania
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu - uważnie prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona, przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki - bo i na te niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w największych portalach ofertowych świata.

Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu. Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć. Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego e-sklepu.

SPIS TREŚCI

Podziękowania

Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep?
Środowisko mojej pracy...
Mój model biznesowy?
Podsumowanie

Rozdział 2. Allegro
Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro?
Strategia obecności na portalu aukcyjnym
Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu
Narzędzia usprawniające sprzedaż
Case study

Rozdział 3. eBay
eBay w Polsce i na świecie
Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay?
Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu)
Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu
Case study

Rozdział 4. Amazon
Amazon - czy warto?
Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie?
Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie?
Case study

Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych
Konsument 3.0, czyli kto?

Kod wydawnictwa: 978-83-283-4051-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl