Dodano produkt do koszyka

Promocja

HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE 2010-2015

HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE 2010-2015

Wydawnictwo: INSTYTUT BADAŃ RYNKU KONSUMPCJI I KONIUNKTUR

Cena: 89.90 zł 80.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 1899-7988-2015

Rocznik "Handel wewnętrzny w Polsce 2010-2015" poświęcony jest ocenie stanu i kierunków rozwoju handlu w latach 2010-2015 oraz prezentacji działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa handlowe w warunkach narastającej konkurencji, rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych i zmieniających się preferencji zakupowych konsumentów.Rocznik składa się z czterech części, zawierających łącznie 27 artykułów. W części pierwszej zamieszczono teksty dotyczące miejsca handlu wewnętrznego w procesach rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski oraz zmian w sprzedaży detalicznej żywności wobec wahań koniunktury gospodarczej. Uwzględniono też strukturę podmiotową sekcji Handel- naprawa pojazdów samochodowych oraz znaczenie sfery handlu dla rynku pracy w Polsce. W części drugiej przedstawiono artykuły prezentujące zmiany, jakie zaszły w handlu detalicznym i hurtowym w latach 2010-2015, oraz rolę samorządów lokalnych w rozwoju sieci handlu detalicznego. Część trzecią poświęcono strategiom przedsiębiorstw handlowych. Znalazły się w niej artykuły, w których przeprowadzono krytyczną ocenę strategii sieci handlowych i niezależnych firm oraz nakreślono kierunki rozwoju przedsiębiorstw handlowych. Podkreślono znaczenie innowacyjności oraz relacji biznesowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego, a także personifikacji oferty w przedsiębiorstwach handlu detalicznego. W części czwartej zaprezentowano trzy artykuły na temat handlu za granicą, w których eksponowane jest rosnące znaczenie e-handlu i logistyki.

SPIS TREŚCI

Część I

MAKROEKONOMICZNE FUNKCJE HANDLUUdział handlu wewnętrznego w procesach rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski - Robert NowackiPrzedsiębiorstwa i pracujący w sekcji Handel- naprawa pojazdów samochodowych - Lidia KuczewskaZatrudnienie w handlu - Aleksandra GrzesiukSprzedaż detaliczna żywności wobec wahań koniunktury gospodarczej - Krystyna ŚwietlikCzęść IIHANDEL W PROCESIE PRZEMIAN STRUKTURALNYCHZmiany sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw handlowych w latach 2010-2014 - Anna Skowronek-MielczarekZnaczenie hurtu w przemianach kanałów dystrybucji w Polsce - Sławomir TajerHandel detaliczny - zasoby, formaty i tendencje rozwoju - Urszula Kłosiewicz-GóreckaMultichannel Retailing - Consumer‘-s and Retailer‘-s Perspective - Barbara KucharskaCentra handlowe w Polsce - stan aktualny i tendencje rozwoju - Jan MikołajczykZnaczenie centrów handlowych dla zaspokajania potrzeb zakupowych konsumentów - Sławomir DybkaInnovation and Competitiveness of Supply Chains in Economy - Grażyna ŚmigielskaKierunki zmian w rozwoju dystrybucji na rynku farmaceutycznym w Polsce - Bogna PilarczykRola samorządów lokalnych w rozwoju sieci handlu detalicznego - Magdalena StefańskaCzęść IIISTRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCHSpołeczna odpowiedzialność w misjach przedsiębiorstw handlowych - Anna CzubałaStrategies of Development of the Retail Chains Brand Portfolio: Retail vs. Manufacturer Brands. The Case of Retail Chains Operating in Poland - Marzanna Katarzyna Witek-HajdukRelacyjne uwarunkowania rozwoju marek własnych detalistów - Zbigniew SpyraStosunek młodych nabywców do produktów marek własnych sieci handlowych w Polsce - Urszula GarczarekSkala wykorzystania usług podmiotów zewnętrznych przez podkarpackie podmioty handlu detalicznego żywnością - Piotr CyrekKreowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym - aspekt innowacyjności Katarzyna WasilikInnowacyjność w budowaniu przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa handlowe - Anna Gardocka-JałowiecMożliwości personalizacji oferty w przedsiębiorstwach handlu detalicznego - Barbara Borusiak, Bartłomiej PierańskiApplication of Segmentation Procedures in Creation of Strategies of Influence on Customers of Retail Chains - Katarzyna Bilińska-ReformatZastosowanie koncepcji marketingu doznań i doświadczeń w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym - Magdalena SobocińskaNowa wiedza o konsumentach a budowanie przewagi rynkowej przedsiębiorstwa handlowego - Henryk MrukCzęść IVHANDEL ZA GRANICĄ

Kod wydawnictwa: 1899-7988-2015

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl