Dodano produkt do koszyka

Promocja

CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH? TRANSFORMACJE PERSPEKTYWY OCZEKIWANIA

CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH? TRANSFORMACJE PERSPEKTYWY OCZEKIWANIA

red.BARBARA ORZEŁ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŚLĄSKI

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-226-3783-8

142 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Publikacja wieloautorska "Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania" to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia 2016 roku w Katowicach. Autorzy artykułów zaprezentowali w tomie zagadnienia związane ze sferą wizualną interfejsów, algorytmami warunkującymi optykę naszego oglądu świata, nowymi zachowaniami komunikacyjnymi, czy wykorzystaniem nowych mediów w edukacji. Praca może być skierowana do wszystkich uczestników nowomedialnej kultury.

SPIS TREŚCI

Słowo od redaktorki (Barbara Orzeł)NOWE INTERFEJSY NOWE TENDENCJE NOWE PERSPEKTYWYJustyna SkrzypnikPeople also ask, czyli jak Google uczy nas pytać Michał SzymańskiFilmowość i˙malarskość w˙wirtualnym medium. Różne tendencje rozwojugier komputerowych Justyna Weronika ŁabądźWizualizacja niewizualnego - nowomedialne transpozycje mapy naprzykładzie map partycypacyjnych NOWY JĘZYK NOWA RZECZYWISTOŚĆ NOWE MOŻLIWOŚCIBeata Gałan, Ewa PółtorakNowoczesne technologie w˙nauczaniu języków obcych: oczekiwania,wyzwania, perspektywy Katarzyna FurmaniakBookosfera. Środki słowotwórcze w˙języku blogerek książkowych Magdalena Alicja KasperNowe medium - (nie)nowy język, czyli o˙blogach literackichDorota KubieniecJak sprzedać markę sportową, czyli niestandardowe działania klubów piłkisiatkowej w˙social mediachMiłosz MarkiewiczPolityka nie istnieje. Media społecznościowe i˙symulakrum Michał GluzekNowe media jako nowy obszar pracy dla służb pomocowych Karolina Gorczyca-BarszczewskaPrawo autorskie w˙social mediach - wyzwania i˙dylematy

Kod wydawnictwa: 978-83-226-3783-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl