Dodano produkt do koszyka

Promocja

"ZATRUTA STUDNIA"? MEDIA W CZASACH PANDEMII COVID-19

"ZATRUTA STUDNIA"? MEDIA W CZASACH PANDEMII COVID-19

red.nauk.MAREK SOKOŁOWSKI

Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8180-402-8

411 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Trzeba odwagi poznawczej i determinacji organizacyjnej, by podjąć się zadania tak trudnego i ambitnego jak opis mediów w czasach pandemii COVID-19. Profesor Marek Sokołowski, socjolog i medioznawca, inicjator i redaktor naukowy przedsięwzięcia, wraz z Zespołem w bardzo krótkim czasie stworzył dzieło ukazujące media i społeczeństwo w dynamicznym stanie "nowej normalności", nacechowanej "tymczasowością, zmiennością, niepewnością".
Uderzającą cechą analiz i przedstawień zawartych w przedłożonym tomie jest ich różnorodność tematyczna i metodologiczna - mozaika ujęć, wizerunków, przedmiotów i perspektyw tworząca wszelako spójną całość, wielowymiarowy obraz zjawisk i procesów składających się na nieobecny dotąd w naszych doświadczeniach fenomen pandemii.
Podjęty dyskurs jest nie tylko ciekawy i aktualny, ale też społecznie doniosły (...). Sfera informacji w czasach niebezpieczeństw i kryzysów nabiera szczególnej wagi, ponieważ w istotny sposób oddziałuje na emocje, postawy, poglądy, wyobrażenia ludzi, a w konsekwencji na ich samopoczucie i zdolność do podejmowania działań zapobiegawczych i obronnych.
Monografia istotnie wzbogaca wiedzę o funkcjonowaniu środków przekazu, komunikacji społecznej i sferze publicznej w sytuacjach powszechnego zagrożenia. Ma przy tym nie tylko wysokie walory badawcze, ale może być też praktycznie użyteczna, poszerzając nasz horyzont poznawczy poprzez ogląd nieznanych dotąd, aktualnie zachodzących zjawisk i procesów.
Fragment recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jerzego Jastrzębskiego

SPIS TREŚCI

Tymczasowość, zmienność, niepewność. Media i społeczeństwo w czasach
"nowej normalności" - Marek Sokołowski

Rozdział I. Media i komunikacja społeczna czasów lockdownu
1. Zasada niepewności - czyli o losowości wydarzeń - Jan Kłos
2. Ponadczasowe cele rozpowszechniania fake newsów na temat koronawirusa
- Anna Ślosarz
3. Mity choroby - choroby mitów - Agnieszka Doda-Wyszyńska
4. Prawo do informacji w społeczeństwie czarnej skrzynki
- Katarzyna Gruszko
5. Kryzys wartości w mediach - Lucyna Szot

Rozdział II. Pandemia i infodemia COVID-19
1. Pandemia C0VID-19a nowe technologie - Stanisław Jędrzejewski
2. Samonapędzająca się fala publikacji. Infodemia wokół COVID-19
jako przypadek szumu medialnego - Anna Miotk
3. Media społecznościowe jako instrument organizujący czas w izolacji
- Marta Kotas
4. Medialny wizerunek polskiej edukacji czasów pandemii - Weronika Wójcik
5. Czas zarazy w zbiorowej pamięci mazurskiego pogranicza. Facebookowe
Przypominanie dawnych epidemii w okresie pandemii - Stefan Michał
Marcinkiewicz

Rozdział III. Media a COVID-19. Studia przypadków
1. Metafory medialne SARS-CoV-2 i C0VID-19 - Radosław Sierocki
2. Personalizacja wizerunku prasowego obozu Zjednoczonej Prawicy w okresie
pandemii C0VID-19. Analiza medioznawcza "Tygodnika Powszechnego",
"Niedzieli" i "Gościa Niedzielnego" - Rafał Leśniczak
3. Prasa lokalna u progu katastrofy finansowej i informacyjnej spowodowanej
przez pandemię - Olga Łęcka-Olesińska
4. Artyści filmowi: strategie komunikacji w czasie epidemii. Casus cyklu
"W domu" (2020) - Iwona Grodź

Rozdział IV. Koronawirus: casus Armenii i Rosji
1. Influence of Media on the Tourism Sector ofthe Republic of Armenia during
the COVID-19 Pandemic - Armen Saakyan, Ishkhan Saakyan
2. The Pandemie and Mass Stress Ejfects: Russian Case - Olga Ivanovna
Dimitricheva, Irina Aleksandrovna Savchenko, Anna Mikhaylovna
Gorokhova
3. Opportunities and Threats of New Reality in the Pandemic: Reflection in
Mass Consciousness - Yulia Vladislavovna Kozlova, Irina Aleksandrovna
Savchenko, Anna Mikhaykwna Gorokhova

I co dalej? W stronę nowej metanoi. Tytułem podsumowania -
Marek Sokołowski

Kod wydawnictwa: 978-83-8180-402-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl