BUDOWANIE WIZERUNKU URZĘDNIKA W MEDIACH wyd.2
RAFAŁ GUZOWSKI
Wydawnictwo: PRESSCOM
Cena: 128.00 zł
115.20 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65611-15-4
295 stron
format: A5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2017
Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Wyjątkowy przewodnik pomoże przedstawicielom administracji publicznej zbudować relacje z mediami, stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki oraz odpowiednio reagować w sytuacjach kryzysowych.Książka zawiera wiele przydatnych wskazówek, w tym m.in.:- jak pokonać strach przed publicznym wystąpieniem,- co mówić i jakich gestów używać, by dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem,- w jaki sposób wykorzystać stronę internetową, pocztę e-mail czy blog do zażegnania kryzysu wizerunkowego w urzędzie,- jak skutecznie komunikować się z mieszkańcami za pomocą telewizji, radia, prasy czy internetu.Drugie wydanie przewodnika zostało wzbogacone o rozdział dotyczący obecności urzędników w mediach społecznościowych. Autor radzi, jak korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube‘-a w celach zawodowych, i podpowiada, na co zwrócić uwagę, by prywatna aktywność urzędnika w sieci nie wpłynęła negatywnie na jego wizerunek. Przytacza przy tym wiele antyprzykładów działań wizerunkowych, które miały miejsce w polskich urzędach.Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję publiczną w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1.Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"1.4. Prawo jako narzędzie do obrony1.5. Podsumowanie
Rozdział 2.Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji2.1. Mówię kryzys, myślę...2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?2.5. Podsumowanie
Rozdział 3.Recepta na medialne zło3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew3.6. Podsumowanie
Rozdział 4.Jestem, kim jestem4.1. Rzecznik prasowy superstar4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne4.3. Obraza na media i konflikt4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz4.5. Podsumowanie
Rozdział 5.Media społecznościowe5.1. Relacje w sieci - czy są granice?5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika5.4. Facebook5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?5.6. Jak pisać w sieci?
Zakończenie
Dodatki
Bibliografia
Orzecznictwo
Akty prawne
Kod wydawnictwa: 978-83-65611-15-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.