ZNACZENIE PROMOCJI W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA (NA PRZYKŁADZIE ROLNICZEJ SPÓŁDZIELNI MLECZARSKIEJ ROLMLECZ W RADOMIU)
MARCIN PAWEŁ MURAWSKI
Wydawnictwo: PROMOTOR
Cena: 34.55 zł
31.10 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-60095-54-6
110 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Celem pracy jest zaprezentowanie organizacji promocji w nowoczesnej firmie i pokazanie, kiedy jej użycie jest zasadne, a kiedy nie. Badanym obiektem jest Rolnicza Spółdzielnia Mleczarska ROLMLECZ w Radomiu, specjalizująca się w produkcji wyrobów mleczarskich. Przedsiębiorstwo posiada oddziały na terenie
całego kraju, ale w pracy uwzględniono jedynie Zakład w Radomiu.
W pracy pokazano, kiedy promocja jest dodatkową siłą napędową przedsiębiorstwa, a kiedy może okazać się niepotrzebnym generowaniem kosztów. Wykorzystano w tym celu dorobek naukowy (w tym najnowszy) w dziedzinie marketingu ogólnoświatowego, materiały zebrane we własnym zakresie (w tym przeprowadzoną ankietę) oraz dane udostępnione przez RSM ROLMLECZ.
Praca posiada charakter opisowo-empiryczny. W części teoretycznej szczegółowo przedstawiono promocję na tle marketingu, którego jest elementem składowym. W części praktycznej przedstawiono badaną firmę wykorzystując zebrane z różnych źródeł informacje na jej temat. Przeprowadzono ankietę wśród odpowiednio dobranej grupy respondentów.
Pominięto w pracy wyniki finansowe badanej firmy, przyjmując poziom sprzedaży produktów w latach 2001-2003 jako główną mierzalną wielkość charakteryzującą efektywność działań promocyjnych. Celem ich prowadzenia jest ciągłe utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy w długim okresie oraz zwiększanie poziomu sprzedaży w krótkim okresie. Nie opisano także technik tworzenia poszczególnych elementów promocji, skupiając się szerzej na ich roli w polityce promocyjnej firmy.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział Pierwszy. Istota i znaczenie marketingu w nowoczesnej firmie
1.1.Geneza i pojęcie marketingu
1.2.Funkcje marketingu
1.3.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie
1.4.Istota i rodzaje badań marketingowych
1.5.Pojęcie i proces tworzenia strategii marketingowej
1.6.Rodzaje strategii marketingowych
Rozdział Drugi. Promocja jako element działań marketingowych przedsiębiorstwa
2.1.Pojęcie, cele i funkcje promocji
2.2.Budowanie strategii promocji
2.3.Elementy składowe promocji
2.3.1.Reklama
2.3.2.Public relations
2.3.3.Sprzedaż osobista
2.3.4.Promocja sprzedaży
2.3.5.Sponsońng
Rozdział Trzeci. Charakterystyka Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej ROLMLECZ w Radomiu
3.1.Rys historyczny
3.2.Zakres działalności
3.3.Struktura organizacji
3.4.Poziom techniczny produkcji
3.5.Struktura zatrudnienia
3.6.Misja i cele strategiczne
3.7.Analiza SWOT
3.8.Kierunki rozwoju
Rozdział Czwarty. Ocena działalności promocyjnej Rolniczej Spółdzielni
Mleczarskiej ROLMLECZ w Radomiu
4.1.Funkcje i organizacja marketingu w ROLMLECZu
4.2.Rodzaje badań marketingowych
4.3.Podstawowe cele działalności promocyjnej
4.4.Reklama
4.5.Public relations
4.6.Inne formy promocji
4.6.1.Promocja sprzedaży
4.6.2.Sprzedaż osobista
4.6.3.Sponsoring
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks
Kod wydawnictwa: 978-83-60095-54-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.