Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ MARKETINGOWĄ W STRUKTURACH SIECIOWYCH SEKTORA PRODUKTÓW INFORMATYCZNYCH

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ MARKETINGOWĄ W STRUKTURACH SIECIOWYCH SEKTORA PRODUKTÓW INFORMATYCZNYCH

IZABELA SZTANGRET

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 56.90 zł 51.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-296-7

283 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową. W rozdziale trzecim scharakteryzowano kategorię struktury sieciowej i zdiagnozowano motywy relacji sieciowych w świetle systemowych wartości produktu informatycznego. Zidentyfikowano podmioty relacji sieciowych powołanych do tworzenia informatycznych produktów systemowych. Określono zasady współpracy opartej na dyfuzji wiedzy w sieci partnerów IT. Rozdział czwarty obejmuje charakterystykę metasegmentów docelowych sektora IT w Polsce w ujęciu ilościowym i jakościowym. W rozdziale piątym zaprezentowano elementy modelu zrealizowanych badań, charakteryzując szczegółowo cele, założenia i metody badawcze. Przedstawiono również charakterystykę próby badawczej.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I
Zarządzanie wiedzą marketingową w organizacji sieciowej -
aspekty teoretyczne
1. Koncepcje wiedzy i zarządzania wiedzą w organizacji
1.1. Podejście japońskie
1.2. Podejście procesowe
1.3. Podejście zasobowe
1.4. Podejście integralne/holistyczne
2. Modele sieci wartości a wiedza marketingowa
3. Koncepcje zarządzania wiedzą marketingową
3.1. Procesowe ujęcie zarządzania wiedzą marketingową
3.2. Strukturalne ujęcie zarządzania wiedzą marketingową
4. Wiedza marketingowa w strukturach sieciowych
4.1. Wiedza, umiejętności i kompetencje marketingowe przedsiębiorstwa
i jego partnerów
4.2. Wiedza marketingowa jako przedmiot relacji z klientem

Rozdział II
Systemy i narzędzia zarządzania wiedzą marketingową
1. Zespoły wiedzy, podmioty i ich relacje
1.1. Praktycy, konstruktorzy, dowódcy wiedzy w systemach zarządzania
wiedzą marketingową. Domeny uczestników wspólnoty
jako determinanta pozycji w sieci wiedzy
1.2. Community of Practice jako forma wspólnoty praktyków
wiedzy marketingowej
2. Wiedza marketingowa jako determinanta pozycji negocjacyjnej
partnerów sieci
3. Praktyki służące rozwijaniu wiedzy i ich narzędzia (na przykładzie
sektora IT)
3.1. Narzędzia wspólnot wiedzy oparte na technologiach informatycznych
3.2. Marketing relacyjny i komunikacja marketingowa jako formy
kreowania i dyfuzji wiedzy
3.3. Stan B+R w sektorze IT jako wyraz zarządzania wiedzą
marketingową
3.4. Dostawcy usług badawczych dla sektora IT w Polsce
3.5. Zewnętrzne wsparcie dla zarządzania wiedzą

Rozdział III
Związki sieciowe firm w procesach kształtowania, komunikacji
i wymiany systemowych produktów informatycznych
1. Struktury sieciowe i ich produkty - identyfikacja kategorii badawczej
2. Motywy rozwoju relacji sieciowych w świetle systemowych korzyści
produktów informatycznych
3. Systemowe produkty informatyczne i ich modele
3.1. Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych
3.2. Modele teoretyczne systemowych produktów informatycznych
4. Międzysektorowy i subsektorowy ekosystem biznesu informatycznego
a podmioty relacji sieciowych na wybranym przykładzie subsieci
5. Charakter relacji i zasady współpracy w sektorze IT
5.1. Centra kompetencyjne jako podmioty dyfuzji wiedzy
5.2. System kooperacji kwalifikowanej w sektorze IT
5.3. Efekty dyfuzji i interuprocesowienia wiedzy w relacjach podmiotów
sektora produktów IT i partnerów sfery handlu

Rozdział IV
Klient w sieci wiedzy przedsiębiorstw sektora
produktów informatycznych
1. Metasegmenty docelowe sektora IT w Polsce
2. Najwięksi dostawcy rozwiązań i usług IT dla segmentów biznesowych
w Polsce - ujęcie ilościowe i jakościowe
3. Sposoby i narzędzia współkreowania produktu systemowego w relacjach
opartych na wiedzy, przedsiębiorstwo - klient finalny/użytkownik
3.1. Praktyki kreowania rynków i współpracy z klientem w firmie Intel
3.2. Klienckie wspólnoty wiedzy w firmie Microsoft
3.3. Centra klienckiego kreowania produktu w firmie HP
3.4. Sposoby usieciowienia wiedzy w firmie Apple
3.5. Praktyki kreowania wiedzy w firmie IBM
3.6. Sposoby kreowania wiedzy we wspólnotach podmiotów
poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci

Rozdział V
Model procesu i struktury zarządzania wiedzą marketingową
w organizacjach sieciowych systemowych produktów IT
1. Organizacja i model badawczy, metody, narzędzia i próba badawcza
2. Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową przedsiębiorstw
sektora IT
3. Profil relacji sieciowych podmiotów multisektora IT
4. Model budowy kompetencji marketingowych na przykładzie
wybranej sieci
5. Profil kooperanckich i klienckich wspólnot wiedzy w grupie promotorów,
podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci

Zakończenie

Załącznik

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-296-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl