ORIENTACJE MARKETINGOWE PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH. PODSTAWY TEORETYCZNO-METODYCZNE, KIERUNKI BADAŃ
RED.LESZEK ŻABIŃSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Cena: 37.70 zł
33.93 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7246-073-6
214 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1999
ZAMIAST WSTĘPUREFERATYLeszek ŻabińskiDYLEMATY TEORII I METODYKI BADAŃ ORIENTACJI STRATEGICZNEJ MARKETINGUKrystyna Mazurek-ŁopacińskaPODSTAWY ROZWOJU MARKETINGU ZORIENTOWANEGO NA KLIENTAJózefa KramerORIENTACJA NA KLIENTA A JEJ OGRANICZENIATeresa ŻabińskaORIENTACJA MARKETINGOWA GMINY (PODSTAWY, KIERUNKI ROZWOJU)Anna CzubałaPRZESŁANKI I KIERUNKI ROZWOJU MARKETINGU PARTNERSKIEGO W KANAŁACH DYSTRYBUCJIKornelia Karcz, Zofia KędziorORIENTACJA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW POLSKICH W BADANIACH BEZPOŚREDNICHMaja Szymura-TycPARADYGMATY KONKURENCJI I ICH IMPLIKACJE DLA BADAŃ ORIENTACJI MARKETINGOWYCHPRZEDSIĘBIORSTWLeszek ŻabińskiMETAFORY ORGANIZACJI JAKO PODSTAWA IDENTYFIKACJI I ANALIZY ORIENTACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA (NA WYBRANYCH PRZYKŁADACH)KOMUNIKATY, DONIESIENIAKatarzyna Wesoła-RupikREENGINEERING A ZARZĄDZANIE PROCESOWE PRZEDSIĘBIORSTWEMJoanna LazarekZARZĄDZANIE CENAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE HANDLOWYM. PODSTAWY I KIERUNKI BADAŃNOTA O AUTORACH
Kod wydawnictwa: 83-7246-073-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.