THE BEST PRACTICE OF MARKETING MANAGEMENT IN POLISH AND INTERNATIONAL ENTERPRISES. THE MARRIAGE OF SCIENCE AND BUSINESS - CASE STUDIES
red.KAMILA SZYMAŃSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8220-842-9
148 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach "Marketing Management in Practice" na Wydziale Zarządzania UŁ.
Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów - metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną - mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa.
Z recenzji Jacka Otto
SPIS TREŚCI
Introduction
Grażyna Golik-Górecka
The Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practices / Pojęcie i istota, analizy i standardy dobrych i najlepszych praktyk
Wojciech Grzegorczyk
Analysis of Marketing Activities of a Trading Company - Nochem Sp. z o.o / Analiza działań marketingowych firmy handlowej - Nochem Sp. z o.o.
Emilian Gwiaździński, Aron-Axel Wadlewski
A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand / Programy lojalnościowe w erze transformacji cyfrowej na przykładzie marki Costa Coffee
Wioletta Krawiec
Forms and Methods of Internationalization of Enterprises - The Case Study of Polish Manufacturer of Household Furniture / Formy i metody internacjonalizacji przedsiębiorstw: studium przypadku polskiego producenta mebli domowych
Aneta Olejniczak
Evidence of Effectiveness of Viral Marketing Based on Case Studies / Dowody skuteczności marketingu wirusowego na podstawie studiów przypadków
Anna Sibińska
Exploring Business Model Innovation Process: Evidences from a Czech Virtual Reality Start-up / Proces innowacji modelu biznesowego: studium przypadku czeskiego startupu działającego w sektorze wirtualnej rzeczywistości
Kamila Szymańska
Using of Portfolio Brand Strategy - The Case Study of Łódzki Dom Kultury / Wykorzystanie strategii portfolio marek - przykład Łódzkiego Domu Kultury
Jacek Dąbrowski
Use of Digital Marketing Tools in Companies from the Financial Sector in the Era of COVID-19 Pandemic / Wykorzystanie narzędzi marketingu cyfrowego w firmach z sektora finansowego w dobie pandemii COVID-19
Wioletta Fabicka
CSR as an Element of a Marketing Strategy - The Example of IKEA / CSR jako element strategii marketingowej na przykładzie IKEA
Małgorzata Michałus
Business Relations and Networking as One of the Best Marketing Practices / Relacje biznesowe i networking jako jedna z najlepszych praktyk marketingowych
Oliwia Skonieczka
Discounts and Rebates / Zniżki i rabaty
Maimoona Selinah Mabena, Geraldine Tatiana Diaz Riano
Building Brand Image among Modern Individual Customers - Case Study of Starbucks Corporation / Budowanie wizerunku marki wśród współczesnych konsumentów indywidualnych - studium przypadku Starbucks Corporation
List of charts, tables and figures
Kod wydawnictwa: 978-83-8220-842-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.