ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE
red.nauk.HENRYK MRUK
Wydawnictwo: FORUM NAUKOWE
Cena: 50.30 zł
45.27 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-61053-07-1
221 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i długofalowego.Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział I
Istota oraz zakres zarządzania i planowania marketingowego(Henryk Mruk, Jarosław Mruk)Rozdział IIOtoczenie przedsiębiorstwa i jego wpływna zarządzanie marketingowe (Aleksandra Kopczyńska)Rozdział IIIZachowania nabywców i Segmentacja (Aleksandra Kopczyńska)Rozdział IVBadania marketingowe (Małgorzata Michalik)Rozdział VZarządzanie produktami i usługami (Aleksandra Kopczyńska)Rozdział VIPlanowanie nowego produktu (Henryk Mruk)Rozdział VIIZarządzanie marką (Aleksandra Kaniewska-Sęba)Rozdział VIIIZarządzanie kanałami dystrybucji (Henryk Mruk, Jarosław Mruk)Rozdział IXStrategie cenowe (Henryk Mruk)Rozdział XKomunikacja pośrednia (masowa) (Aleksandra Kaniewska-Sęba)Rozdział XIKomunikacja bezpośrednia (indywidualna)(Aleksandra Kaniewska-Sęba)Rozdział XIIZarządzanie personelem (Tomasz Kopczyński)Rozdział XIIIPlanowanie i wdrażanie strategii marketingowej (Henryk Mruk)WAŻNIEJSZE POZYCJE LITERATUROWE
Kod wydawnictwa: 978-83-61053-07-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.