ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ISTOTA - KONCEPCJE - PROBLEMATYKA
LESZEK ŻABIŃSKI
Wydawnictwo: AE KATOWICE
Cena: 14.60 zł
13.14 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-87265-34-9
103 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1998
Kolejny, 3 zeszyt serii Podstawy zarządzania marketingowego pt. Zarządzanie marketingowe. Istota - koncepcje - problematyka zawiera usystematyzowaną wiedzę o miejscu marketingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem oraz prezentację różnych ujęć teoretycznych koncepcji zarządzania marketingowego. Zeszyt poprzedzały dwa opracowania tej serii, w których zaprezentowano Czytelnikowi wykorzystanie najpopularniejszej metody badań strategicznych, metody SWOT/TOWS, do wyboru strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz na potrzeby opracowania strategii rozwoju mikroregionu (gminy). Wyniki badań strategicznych są bowiem jedną z najważniejszych podstaw określania celów oraz zasadniczych, generalnych sposobów ich osiągania, czyli tzw. strategii podstawowych (bazowych) przedsiębiorstwa, gminy, grup gospodarczych, a te z kolei służą wyborowi celów i strategii marketingowej tych podmiotów.Niniejszy zeszyt poświęcony jest koncepcji i problematyce zarządzania marketingowego przedsiębiorstwami, a więc podmiotami wykazującymi się orientacją marketingową. Ze wstępu
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
Część I
MARKETING W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM I BIZNESEM 1.Marketing jako kategoria zarządzania przedsiębiorstwem 2.Marketing jako kategoria biznesu 3.Czynniki określające miejsce i rolę marketingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem 4.Marketing w różnych koncepcjach (systemach) zarządzania przedsiębiorstwami
Część II
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE, ISTOTA - KONCEPCJE - EWOLUCJA 1.Zarządzanie marketingowe a marketing1.1.Marketing i zarządzanie marketingowe - różnice ujęcia problematyki w teorii a nie w praktyce1.2.Marketing i zarządzanie marketingowe - nauka opisowa a nauka normatywna 2.Koncepcje zarządzania marketingowego2.1.Zarządzanie marketingowe zorientowane funkcjonalnie 2.2.Podejście behawioralne (instrumentalne)2.3.Podejście decyzyjne do zarządzania marketingowego2.4.Zarządzanie marketingowe w ujęciu systemowym 2.5.Podejście sektorowe do zarządzania marketingowego2.6.Podejście sytuacyjne
ZAKOŃCZENIE
Perspektywa podejścia integratywnego (zintegrowanego) do zarządzania marketingowego BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW I TABLIC
Kod wydawnictwa: 83-87265-34-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.