Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM

MONIKA HAJDAS, WITOLD KOWAL, JAROSŁAW WOŹNICZKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 69.90 zł 62.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-440-0

428 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

Podręcznik został przygotowany z intencją, by w jak największym stopniu spełniał przypisaną mu z definicji funkcję dydaktyczną. Napisano go z myślą o studentach kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osobach pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą i wszystkich tych, którzy w związku z pracą zawodową lub zainteresowaniami chcieliby sięgnąć po pozycję z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali się na zasadniczych procesach zarządczych, unikając głębokiej dyskusji pojęciowej, koncepcyjnej czy badawczej. Kładąc nacisk na klarowność wywodu, zdecydowali się nadać książce jak najprostszą strukturę, obejmującą sześć rozdziałów poświęconych koncepcji marketingu oraz poszczególnym funkcjom zarządzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdrożeniu i kontroli efektów działań marketingowych. Podręcznik został przygotowany z wykorzystaniem licznych źródeł informacji i zawiera liczne przykłady praktyczne, podawane zarówno w treści wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomości "prosto z rynku".

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział 1. Marketing jako przedmiot zarządzania1.1. Marketing i jego znaczenie w organizacji1.1.1. Rynek jako środowisko marketingu1.1.2. Marketing i orientacja rynkowa organizacji1.2. Marketingowa koncepcja funkcjonowania organizacji1.2.1. Zasoby organizacji i szansa rynkowa1.2.2. Dobry produkt jako podstawa przewagi konkurencyjnej1.2.3. Użyteczność oferty marketingowej i jej składniki: marketing-mix1.3. Zakres zarządzania marketingiem1.3.1. Zasadnicze procesy wchodzące w zakres zarządzania marketingiem1.3.2. Przedmiotowy zakres zarządzania marketingiemRozdział 2. Analiza sytuacji2.1. Zakres analizy sytuacji2.2. Analiza makrootoczenia2.2.1. Zakres analizy makrootoczenia2.2.2. Analiza warunków naturalnych2.2.3. Analiza czynników ekonomicznych2.2.4. Analiza czynników technologicznych2.2.5. Analiza czynników polityczno-prawnych2.2.6. Analiza czynników spoteczno-kulturowych2.3. Analiza nabywców2.3.1. Zakres analizy nabywców2.3.2. Segmentacja rynku2.3.3. Metody gromadzenia i analizy informacji o nabywcach2.4. Analiza otoczenia konkurencyjnego2.4.1. Zakres analizy otoczenia konkurencyjnego2.4.2. Analiza informacji o konkurentach2.4.3. Analiza informacji o ofertach substytucyjnych2.4.4. Analiza informacji o dostawcach2.4.5. Analiza informacji o pośrednikach2.4.6. Wybrane metody analizy otoczenia konkurencyjnego2.5. Prognozowanie przyszłych efektów działania2.5.1. Przewidywanie przyszłości jako podstawa procesu planowaniamarketingowego2.5.2. Sporządzanie prognoz dla rynku2.5.3. Sporządzanie prognoz dla organizacji2.6. Analiza własnych zasobów i zdolności2.6.1. Analiza zasobów organizacji2.6.2. Analiza aktywów marketingowych2.6.3. Analiza oferty marketingowej2.7. Podsumowanie analizy sytuacji: analiza SWOT

Rozdział 3. Planowanie dziafań marketingowych3.1. Proces planowania marketingowego i jego etapy3.2. Podstawy strategicznych i operacyjnych planów marketingowych3.2.1. Strategiczne i operacyjne decyzje marketingowe3.2.2. Formułowanie misji organizacji3.2.3. Wyznaczanie strategicznych celów marketingowych3.3. Opracowanie strategii marketingowej3.3.1. Budowa strategii marketingowej3.3.2. Wybór rynku docelowego3.3.3. Wybór sposobu wyróżnienia oferty marketingowej3.4. Rodzaje strategii marketingowej3.4.1. Strategie produktowo-rynkowe3.4.2. Strategie konkurencyjne3.5. Opracowanie operacyjnego planu marketingowego

Rozdział 4. Zarządzanie narzędziami marketingowymi4.1. Zarządzanie produktem4.1.1. Zakres zarządzania produktem4.1.2. Zarządzanie rozwojem nowego produktu4.1.3. Zarządzanie produktem w cyklu życia4.1.4. Zarządzanie marką4.1.5. Zarządzanie asortymentem4.2. Zarządzanie ceną4.2.1. Decyzje cenowe i ich uwarunkowania4.2.2. Strategie cenowe4.3. Zarządzanie dystrybucją4.3.1. Uwarunkowania decyzji w zakresie zarządzania dystrybucją4.3.2. Zarządzanie kanatem dystrybucji4.3.3. Zarządzanie logistyką w kanale dystrybucji4.4. Zarządzanie komunikacją marketingową4.4.1. Zintegrowana komunikacja marketingowa4.4.2. Narzędzia komunikacji marketingowej

Rozdział 5. Organizowanie i realizacja działalnościmarketingowej5.1. Znaczenie i zakres organizowania działań marketingowych5.2. Miejsce marketingu w ogólnej strukturze organizacyjnej5.3. Wewnętrzna organizacja marketingu5.3.1. Czynniki wpływające na sposób organizacji marketingu5.3.2. Struktura funkcjonalna5.3.3. Struktura produktowa5.3.4. Struktura rynkowa5.3.5. Struktura macierzowa5.4. Organizacja współpracy z partnerami zewnętrznymi5.4.1. Zasadnicze przyczyny i formy współpracy z partnerami zewnętrznymi5.4.2. Outsourcing5.4.3. Inne formy współpracy z partnerami zewnętrznymi5.5. Wdrożenie planu marketingowego

Rozdział 6. Kontrola wyników działań marketingowych6.1. Istota kontroli marketingowej6.2. Zmienność kontroli marketingowej i jej zadań6.3. Narzędzia operacyjnej kontroli marketingowej6.4. Narzędzia strategicznej kontroli marketingowej

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabelIndeks pojęć

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-440-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl