ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE MAŁYMI FIRMAMI USŁUGOWYMI
HENRYK BRONAKOWSKI, EDWARD HOŚCIŁOWICZ, URSZULA WIDELSKA
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA FINANSÓW I ZARZĄDZANIA W BIAŁYMSTOKU
Cena: 31.40 zł
28.26 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-60432-48-8
236 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje:- analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję),- określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych- rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR,- współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej,- dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku,W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci:- szybkiej reakcji na zmiany rynkowe,- niezbiurokratyzowane struktury zarządzania,- duża skłonność do podejmowania ryzyka,- szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej,- wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.W minionym dziesięcioleciu zanotowaliśmy duże zainteresowanie magistrantów kierunku zarządzanie zagadnieniami skutecznego zarządzania usługami agroturystycznymi, noclegowymi, gastronomicznymi, handlu lokalnego, niepublicznymi usługami medycznymi, zarządzania nieruchomościami, małymi firmami budowlano-remontowymi i innymi.W publikacji niniejszej prezentujemy opracowania pracowników naukowo -dydaktycznych i studentów WSFiZ w Białymstoku i jej filii w Ełku dotyczące wybranych zagadnień skutecznego zarządzania małymi firmami usługowymi, w tym mikro firmami turystycznymi, handlowymi, medycznymi, instytucjami publicznymi.Sądzimy, iż wydawnictwo to spotka się z zainteresowaniem studentów i praktyków gospodarczych.Henryk BronakowskiEdward HościłowiczUrszula Widelska
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Część pierwsza Skuteczne zarządzanie małymi firmami usługowymiHenryk BRONAKOWSKIEFEKTYWNY MARKETING MAŁYCH FIRM USŁUGOWYCHJerzy PASZKOWSKI, Urszula WIDELSKAORGANIZACJA MARKETINGU W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIEKatarzyna DĘBKOWSKAROZWÓJ REGIONALNY SEKTORA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW (UJĘCIE MODELOWE)Ewa NIEDŹWIEDZICAWPŁYW TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I INNOWACJI NA ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWEM USŁUGOWYMPaweł NIEMOTKONAZWA MARKI A POZYCJONOWANIE FIRMY NA RYNKUCzęść druga Zarządzanie personelem i klientemJoanna Bogna ZIELINSKAKSZTAŁTOWANIE KAPITAŁU LUDZKIEGO MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE WYBRANYCH KONCEPCJI ZARZĄDZANIAJoanna MOCZYDŁOWSKAMOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW A PROFESJONALIZACJA USŁUG W SEKTORZE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJHalina GILEWICZROLA MARKETINGU PERSONALNEGO W BUDOWANIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMYDorota FRASUNKIEWICZPSYCHOLOGICZNE ASPEKTY POTRZEB KONSUMENCKICH W ODNIESIENIU DO KLIENTÓW MAŁYCH FIRMUrszula WIDELSKA, Edward HOŚCIŁOWICZRELACJE Z KLIENTEM W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIEDorota GRABOWSKAZARZĄDZANIE MARKETINGIEM RELA CYJNYM W USŁ UGA CH MED YCZNYCHDorota FRASUNKIEWICZWYWIERANIE WPŁYWU NA KONSUMENTÓW PRZEZ PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH MAŁYCH FIRMCzęść trzecia Zarządzanie marketingowe małym biznesem turystycznymAdam E. SZCZEPANOWSKIRODZAJE, FUNKCJE I CECHY USŁUG W TURYSTCEAdam RUDZEWICZFUNKCJONOWANIE USŁUGAGROTURYSTYCZNYCHRobert KLIMOWICZPROMOCJA W MAŁYCH I ŚREDNICH FIRMACH TURYSTYCZNYCHCzęść czwarta Marketing w małych firmach handlowychTomasz OSEWSKIZARZĄDZANIE MARKETINGOWE MAŁĄ FIRMĄ USŁUGOWĄ NA PRZYKŁADZIE FIRMY DEF SP. Z O. O. FILIA W EŁKU.Iwona STANISŁAWSKAMARKETING HANDLU ARTYKUŁAMI GOSPODARSTWA DOMOWEGOAnna Katarzyna JASZCZUKLOKALNY OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMITomasz IGNACIUKMERCHENDISING APTECZNYAneksINDEKS NIEKTÓRYCH POMYSŁÓW NA PRACĘ/MIKROFIRMĘ USŁUGOWĄ
Kod wydawnictwa: 978-83-60432-48-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.