Dodano produkt do koszyka

Promocja

PLANISTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO

PLANISTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO

ANNA BRUSKA, SABINA KAUF

Wydawnictwo: UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY W KRAKOWIE

Cena: 31.40 zł 28.26 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7395-223-2

230 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007

Planowanie jako działanie koncepcyjne, wiążące ogląd i syntezę refleksji nad otoczeniem z oceną możliwości działania oraz wyborem najwłaściwszych z nich, stanowi klucz do prawidłowego wdrażania marketingu w przedsiębiorstwie. Z tego też względu w rozważaniach nad zarządzaniem marketingowym w niniejszym podręczniku przyjęta została perspektywa eksponująca kwestie związane z szeroko rozumianym planowaniem marketingowym.Mamy nadzieję, że dzięki naszemu podręcznikowi łatwiejsze stanie się zrozumienie wkładu marketingu w osiąganie sukcesu przez przedsiębiorstwa.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Koncepcja marketingu - podstawowe zagadnienia.1.1. Podstawowe pojęcia marketingu1.2. Ewolucja roli marketingu1.3. Cechy i wymiary współczesnego marketingu1.4. Struktura systemu zarządzania marketingowegoZadaniaRozdział 2. Determinanty zarządzania marketingowego2.1. Struktura determinant ze względu na stopień kontroli2.2. Przemiany w sferze konsumpcji2.3. Ewolucja modeli zachowań nabywców2.4. Wykorzystanie możliwości środków masowego przekazuw działalności marketingowej2.5. Ewolucja gospodarek a warunki prowadzenia działalnościmarketingowej2.6. Technologia jako czynnik rozwojowy w sferze marketingu2.7. Przemiany handlu jako czynnik modyfikacji otoczenia bliż¸szego sfery marketinguZadaniaRozdział 3. System planowania marketingowego3.1. Pojęcie i istota planowania marketingowego3.2. Modele planowania marketingowego3.3. Opcje strukturalne systemu planowania3.4. Plany marketingowe w strukturze planów przedsiębiorstwaZadaniaRozdział 4. Rola informacji w strategicznym planowaniumarketingowym4.1. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych4.2. Zarządzanie informacjami dla celów strategicznegoplanowania marketingowego4.3. Zakres i rodzaje analiz wykorzystywanych w planowaniumarketingowymZadaniaRozdział 5. Strategia marketingowa jako wynik procesuplanowania strategicznego5.1. Strategia marketingowa - pojęcie i istota5.2. Strategia marketingowa a strategia przedsiębiorstwa5.3. Strategie źródeł przewagi konkurencyjnej5.4. Alternatywy strategiczne wynikające z relacji produkt-rynek5.5. Strategie globalne a możliwości osiągania sukcesurynkowego5.6. Podstawowe strategie kształtowania oferty marketingowejZadaniaRozdział 6. Marketing a kształtowanie oferty przedsiębiorstwa6.1. Marketingowe planowanie produktu przedsiębiorstwa6.1.1. Przesłanki kształtowania portfela produktówprzedsiębiorstwa6.1.2. Cykl życia produktu - istota i znaczenie dla działalnościmarketingowej6.1.3. Zasady kształtowania asortymentu poprzez cykl życiaproduktu6.2. Kształtowanie przychodów przedsiębiorstwa poprzez politykęwarunków sprzedaży6.2.1. Determinanty polityki cenowej w przedsiębiorstwie6.2.2. Rola ceny w kompozycji warunków kontraktu6.2.3. Cele i zasady polityki cenowej6.3. Marketingowe aspekty polityki komunikacji przedsiębiorstwa6.3.1. Wymiary i uwarunkowania komunikacji przedsiębiorstwa6.3.2. Podmioty i problematyka komunikacji marketingowejz otoczeniem6.4. Marketing a logistyka w nowoczesnym przedsiębiorstwie6.4.1. Logistyka a marketing w procesie zarządzania łańcuchemdostaw6.4.2. Formy i zasady wyboru kanału dystrybucjiZadaniaBibliografiaSpis rysunkówSpis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7395-223-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl