Dodano produkt do koszyka

Promocja

PRODUKT W FAZIE SPADKU I ODNOWIENIA

PRODUKT W FAZIE SPADKU I ODNOWIENIA

red.nauk.BOGDAN SOJKIN

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 18.90 zł 17.01 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-547-0

112 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

Trzeci zeszyt naukowy Katedry Marketingu Produktu, którego tematyka koncentruje się na rynkowym cyklu życia produktu, zamyka serię zeszytów poświęconych wszystkim fazom cyklu życia produktu. Problematyka cyklu życia to klasyka marketingu, która stanowi punkt wyjścia do przygotowania, uzasadnienia i weryfikowania działań rynkowych przedsiębiorstwa związanych z produktem bądź portfelem produktów. Jest ona jednym z podstawowych elementów strategii produktu, czyli działań podejmowanych przez każdego uczestnika rynku, które bezpośrednio zmierzają do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań konsumenta. Rynkowy cykl życia produktu to jeden z symptomów rynkowych rezultatów słuszności i właściwości wyboru oraz realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Jego merytoryczna analiza może być podstawą i źródłem uzyskania przesłanek, wniosków oraz prognoz dla operatywnych, taktycznych, a także strategicznych działań przedsiębiorstwa związanych z dalszym kształtowaniem oferty rynkowej produktów. Ostatnia faza - spadek dla części produktów z portfela -jest fazą zejścia/zniknięcia z rynku, a dla innych może być szansą na odnowienie/przywrócenie "rynkowego życia", i nową propozycją złożoną konsumentowi. Faza spadku, w związku z globalizacją i internacjonalizacją rynków oraz bardzo dynamicznym rozwojem technologii informacyjnej, zmienia w przypadku wielu produktów swoją istotę i nie musi się wiązać z całkowicie negatywnym dla produktu efektem w postaci jego zejścia. Zdaniem wielu badaczy, jest szansą i jednocześnie wyzwaniem dla menedżerów przedsiębiorstwa, aby pamiętali o jej istnieniu i prowadząc politykę rynkową przedsiębiorstwa, zwracali uwagę na dokonujące się zmiany w otoczeniu bliższym i dalszym przedsiębiorstwa oraz poprzez monitorowanie rynku i jego uczestników dążyli do ograniczenia ich wpływu. A gdy produkt wejdzie w tę fazę, powinni szukać rozwiązań służących jego odnowieniu oraz przywróceniu pozycji rynkowej i miejsca w portfelu.Zeszyt składa się z ośmiu artykułów, które przybliżają wybrane aspekty fazy spadku oraz możliwości odnowienia produktu.

SPIS TREŚCI

WstępBogdan SojkinInformacyjne uwarunkowania przejścia z fazy spadku do odnowienia produktuJacek KallKonsolidacja portfela marekMagdalena Ankiel-HomaMożliwości wykorzystania opakowań jednostkowych w procesie rewitalizacji produktów konsumpcyjnychPiotr RatajczykPrzesłanki usuwania produktu z portfela przedsiębiorstwaKatarzyna SempruchRewitalizacja wizerunku marki metodą przedłużania jej życiaPaweł BartkowiakRóżnicowanie oferty edukacyjnej ekonomicznej szkoły wyższej jako przesłankaopóźnienia wejścia w fazę spadkuJakub JasiczakW poszukiwaniu nowych możliwości - zasadność szerszego spojrzenia na innowacyjną technologię na przykładzie nanotechnologiiAgnieszka SkuzaPodnoszenie innowacyjności przedsiębiorstw jako metoda przedłużenia cyklu życia produktów

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-547-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl