Dodano produkt do koszyka

Promocja

MIĘDZYNARODOWE BADANIA MARKETINGOWE

MIĘDZYNARODOWE BADANIA MARKETINGOWE

MAŁGORZATA BARTOSIK-PURGAT, HENRYK MRUK, JERZY SCHROEDER

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 46.90 zł 42.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-722-1

286 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2013

Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych oraz pracowników przedsiębiorstw, które operują na rynkach międzynarodowych.

SPIS TREŚCI

Wstęp Rozdział 1. Istota i procedura międzynarodowego postępowania badawczego 1.1. Wprowadzenie 1.2. Otoczenie zagraniczne 1.3. Definicje i rodzaje międzynarodowych badań marketingowych 1.4. Procedura międzynarodowego badania marketingowego 1.5. Szczególne cechy międzynarodowych badań marketingowych 1.6. Zakres międzynarodowych badań marketingowych 1.6.1. Badania strukturalne 1.6.2. Badanie elementów rynku 1.6.3. Badanie elementów marketingu Rozdział 2. Informacje wtórne w międzynarodowych badaniach marketingowych 2.1. Wprowadzenie 2.2. Zalety i kierunki wykorzystania wtórnych źródeł informacji 2.3. Ograniczenia wtórnych źródeł informacji 2.4. Wewnętrzne źródła informacji wtórnych 2.5. Zewnętrzne źródła informacji wtórnych 2.6. Ośrodki kojarzące partnerów i udostępniające zagraniczną informację rynkową w Polsce Rozdział 3. Metody pomiaru pierwotnych źródeł informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych 3.1. Wprowadzenie 3.2. Ilościowe metody pomiaru źródeł pierwotnych w międzynarodowych badaniach marketingowych 3.2.1. Ankiety 3.2.2. Badania omnibusowe i panelowe 3.2.3. Wywiady 3.2.4. Obserwacja 3.2.5. Eksperyment 3.3. Jakościowe metody pomiaru źródeł pierwotnych w międzynarodowych badaniach marketingowych 3.3.1. Indywidualny wywiad pogłębiony 3.3.2. Zogniskowany wywiad grupowy 3.3.3. Techniki projekcyjne 3.3.4. Techniki wspomagające 3.3.5. Burza mózgów jako wybrana metoda heurystyczna 3.4. Kryteria wyboru metody badawczej w międzynarodowych badaniach marketingowych Rozdział 4. Projektowanie kwestionariusza w badaniach międzynarodowych 4.1. Wprowadzenie 4.2. Proces budowy kwestionariusza 4.3. Rozwiązania w sferze projektowania kwestionariusza 4.4. Metody tłumaczenia kwestionariusza 4.5. Kulturowe uwarunkowania formułowania pytań kwestionariusza 4.5.1. Pytania metryczkowe 4.5.2. Pytania dotyczące zwyczajów konsumpcyjnych 4.5.3. Skalowanie odpowiedzi 4.6. Wpływ kultury na styl odpowiedzi Rozdział 5. Gromadzenie danych pierwotnych w międzynarodowych badaniach marketingowych 5.1. Wprowadzenie 5.2. Określenie populacji badanej 5.3. Metody doboru próby 5.4. Określenie wielkości próby 5.5. Zbieranie i analiza danych 5.5.1. Analiza ilościowa 5.5.2. Analiza jakościowa 5.6. Przygotowanie raportu Rozdział 6. Wybór rynków zagranicznych 6.1. Wprowadzenie 6.2. Sposoby postępowania w sferze wyboru rynków zagranicznych 6.3. Segmentacja rynku światowego 6.4. Procedury wyboru rynków docelowych 6.4.1. Wybór docelowych rynków eksportowych 6.4.2. Wybór rynków zaopatrzenia w wyroby i usługi 6.4.3. Badanie klimatu inwestycyjnego 6.5. Segmentacja rynków docelowych 6.6. Wizyty na potencjalnych rynkach zagranicznych i wybór partnerów do współ pracy Rozdział 7. Badanie elementów marketingu na rynkach międzynarodowych 7.1. Wprowadzenie 7.2. Metody badania produktu 7.3. Sposoby badania opakowań 7.4. Wprowadzenie nowego produktu na rynek 7.5. Badanie wizerunku i marki 7.6. Metody wyceny wartości marki 7.7. Sposoby badania poziomu i struktury cen 7.8. Metody badania dystrybucji 7.9. Metody badania skuteczności komunikacji 7.10. Metody badania jakości pracy personelu Rozdział 8. Organizowanie międzynarodowych badań marketingowych w przedsiębiorstwie 8.1. Wprowadzenie 8.2. Rozwiązania organizacyjne w sferze badań 8.3. System międzynarodowej informacji marketingowej 8.4. Organizacja badań marketingowych rynków zagranicznych w przedsiębiorstwie międzynarodowym 8.5. Etyczne zasady prowadzenia badań marketingowych Załącznik Bibliografia Indeks rzeczowy

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-722-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl