MARKETING W TWOJEJ FIRMIE NARZĘDZIA KTÓRYCH POTRZEBUJESZ BY SKUTECZNIE PROWADZIĆ PROMOCJĘ
NORBERT ORUBA
Wydawnictwo: MT BIZNES
Cena: 35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8231-117-4
format: A5 oprawa: miękka Rok wydania: 2021 |
|
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i - co najważniejsze - będziesz wiedział, jak je wykorzystać.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:
regularne prowadzenie bloga firmowego;
komunikcja w social mediach;
korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
współpraca z influencerami;
budowanie marki osobistej;
przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ: To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej. Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach. Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem. Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii. Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Wprowadzenie
Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy
Po co mi blog firmowy?
Wymyśl tytuł posta na blog
Zasada Odwróconej Piramidy i 5W
Struktura układu treści w akapitach
Jak to wygląda w praktyce?
Elementy wizualne wspierające treść
Przykłady dobrych blogów firmowych
Google Ads - pokaż się innym
Zalety i możliwości Google Ads
Typy kampanii i formaty reklam
Do kogo kierować reklamy?
Jak mierzyć efekty reklam?
Modele rozliczeń
Przykład - kampania Snickersa
Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej
Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe
Reklama w social mediach
Tworzenie treści o potencjale viralowym
Real-time marketing
Przykład - Oreo
Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu?
Recykling treści
Popularne formaty
Techniczna strona recyklingu treści
Kryzys w social mediach
Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach
Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline
Przykłady dobrych marek osobistych
Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty
Kim jest influencer i czym jest influencer marketing?
Zalety współpracy z influencerem
Wady współpracy z influencerem
Marketing w twojej firmie
Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem?
Jak przygotować się do współpracy z influencerem?
Gdzie szukać influencerów?
Jak wybrać i sprawdzić influencera?
Przykładowe formy współpracy z influencerem
Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem
Wirtualni influencerzy
Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz
Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić
Klasyfikacja sytuacji kryzysowych
Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową?
Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową
Kontakt z dziennikarzami
Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu?
Przykład - CD Projekt RED
Prognozy ekspertów
1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie,
zajmujesz się marketingiem
2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt
nigdy nie dostanie szansy
Nauczyłem się tego na własnej skórze
3. Komunikacja online
Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty
Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia
Analityka stron internetowych
SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych
Monitoring internetu i mediów społecznościowych
E-mail marketing
Copywriting, webwriting
Social media
Organizacja pracy
Grafika i wideo
Banki zdjęć
Zakończenie
Bibligrafia
Załączniki
Kod wydawnictwa: 978-83-8231-117-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.