ANALIZA ŚCIEŻKOWA W BADANIACH MARKETINGOWYCH
ADAM SAGAN
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7252-762-2
123 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Celem opracowania jest przedstawienie procesu budowy modeli ścieżkowych typu PLS-PM, porównanie ich z klasycznymi modelami strukturalnymi ze zmiennymi ukrytymi oraz omówienie podstawowych problemów ich estymacji i wykorzystania w badaniach marketingowych.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Zależności ścieżkowe w analizie regresji
1.1. Rola modeli ścieżkowych w badaniach marketingowych
1.2. Identyfikacja ścieżek w analizie korelacji między zmiennymi
1.3. Analiza reakcji rynkowych w modelach ścieżkowych - przykład (Statistica)
Rozdział 2
Modele ścieżkowe PLS-PM a modele strukturalna 7e zmiennymi ukrytymi SEM
2.1. Zmienne ukryte ze wskaźnikami refleksywnymi i formatywnymi
2.1.1. Podejścia w budowie modeli strukturalnych
2.1.2. Identyfikacja formatywnych zmiennych ukrytych
2.2. Metody regresji cząstkowych najmniejszych kwadratów i regresji głównych
składowych
2.3. Identyfikacja i dopasowanie modeli SEM i PLS-PM
2.4. Analiza postaw i zachowań w modelach równań strukturalnych w programie
Statistica
Rozdział 3
Budowa i zastosowania predykcyjnych modeli PLS-PM w nadaniach marketingowych
3.1. Etapy budowy modelu PLS-PM
3.2. Ocena dopasowania modelu PLS-PM
3.2.1. Ocena rzetelności wskaźników
3.2.2. Ocena trafności wskaźników
3.3. Analiza satysfakcji klienta z wykorzystaniem podejścia PLS-PM
3.4. Analiza strukturyzowanych składowych
3.5. Model GSCA satysfakcji i lojalności klienta
Rozdział 4
Modele PLS-PM w badaniach heterogenicznych populacji
4.1. Model REBUS-PLS
4.2. Model REBUS satysfakcji i lojalności klienta
4.3. Model FIMIX satysfakcji i lojalności klienta
Rozdział 5
Ocena porównawcza modeli SEM i PLS-PM
5.1. Analiza porównawcza satysfakcji klienta w modelach ścieżkowych
5.2. Porównanie modeli SEM-ML i SEM-B satysfakcji i lojalności klienta
5.2. Porównanie modeli SEM-B i PLS-PM satysfakcji i lojalności klienta
5.2.1. Porównanie modeli PLS-PM
5.2.2. Porównanie modeli PLS-PM i SEM-B
5.3. Ocena porównawcza wartości czynnikowych modeli SEM i PLS-PM
Załączniki
1. Składnia modeli programu Statistica
2. Biblioteki pis, plspm i semPLS programu R
Literatura
Kod wydawnictwa: 978-83-7252-762-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.