Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONSUMENT I RYNEK BADANIA MARKETINGOWE STRATEGIE I DZIAŁANIA MARKETINGOWE. KSIĘGA JUBILEUSZOWA Z OKAZJI 50-LECIA PRACY TWÓRCZEJ PROF.ZW.DR HAB. KRYSTYNY MAZUREK-ŁOPACIŃSKIEJ

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

KONSUMENT I RYNEK BADANIA MARKETINGOWE STRATEGIE I DZIAŁANIA MARKETINGOWE. KSIĘGA JUBILEUSZOWA Z OKAZJI 50-LECIA PRACY TWÓRCZEJ PROF.ZW.DR HAB. KRYSTYNY MAZUREK-ŁOPACIŃSKIEJ

red.MAGDALENA SOBOCIŃSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 99.90 zł 89.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-67899-64-0

stron: 560

format: B5

oprawa: twarda

Rok wydania: 2023

 

Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydak­tycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie od tego, na jakiej płaszczyźnie będą prezentowane, są mądrość, pasja, odpowiedzialność, życzliwość i entuzjazm Pani Profesor, przejawiające się w każdej z pełnionych przez Nią ról. Część ta zawiera także skierowane do Jubilatki listy gratulacyjne, które stanowią wyraz uznania dla osiągnięć Pani Profesor, a także są jedną z oznak przyjaźni łączącej ich Autorów z Panią Profesor. Prezentowana w kolejnych częściach problematyka monografii dotyczy zacho­wań konsumentów, metod badań marketingowych i obszarów ich zastosowań, a także strategii i działań marketingowych prowadzonych przez przedsiębiorstwa oraz inne podmioty rynku. Trzydzieści dziewięć rozdziałów składających się na monografię podzielono na wskazane grupy tematyczne, odzwierciedlające profil naukowy Jubilatki, i którym Profesor Krystyna Mazurek­-Łopacińska poświęciła wiele lat pracy twórczej utrwalonej w niezwykle cenionym i często cytowanym dorobku naukowym, obejmującym ponad trzysta publikacji naukowych. W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia: człowiek i jego konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, zachowanie rynkowe konsumenta w aspekcie asymetrii informacji systemu marketingu, wyniki badań rynkowych i marketingowych jako podstawa ocen pozycji rynkowej zespołowych gier sportowych, znaczenie konsumpcji w kształtowaniu dobrostanu czło­wieka w doświadczeniach pandemicznych, postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wiet­namskiego, szkoły badawcze a modele eksplanacyjne w badaniach marke­tingowych, wyzwania w badaniach siły w relacjach sprzedawca–nabywca w trakcie kryzysu ekonomicznego, koncepcja symbolu przed­siębiorstw rodzinnych w ocenie konsumentów – ujęcie semiotyczne, innowacje – kreatywność – pasja, wykorzystanie komunikacji omnikanałowej na rynku farmaceutycznym do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Część 1. Osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne Jubilatki Profesor Krystyny Mazurek-Łopacińskiej

Magdalena Sobocińska: Droga naukowa i dokonania Profesor Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
Wykaz publikacji prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
Wykaz recenzji prac doktorskich, habilitacyjnych i w przewodach o nadanie tytułu profesora sporządzonych przez prof. zw. dr hab. Krystynę Mazurek-Łopacińską.
Listy gratulacyjne do Jubilatki prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej

Część 2. Konsument i jego zachowania rynkowe

Anna Olejniczuk-Merta: Człowiek i jego konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku
Bogdan Mróz: Triada „konsument–rynek–marketing” w warunkach transformacji cyfrowej
Jan W. Wiktor: Zachowanie rynkowe konsumenta w aspekcie asymetrii informacji systemu marketingu
Roman E. Niestrój: Marketing konsumenta
Małgorzata Bombol: Zrównoważona konsumpcja jako doświadczenie konsumentów
Anna Dąbrowska: Zachowania konsumentów w kierunku społecznej odpowiedzialności w czasie pandemii 148
Wanda Patrzałek: Znaczenie konsumpcji w kształtowaniu dobrostanu człowieka w doświadczeniach pandemicznych
Marcin Gąsior: Postawy proekologiczne i ich znaczenie oraz pomiar w badaniach zachowania konsumenta
Łukasz Skowron, Stanisław Skowron: Występowanie zjawiska „pamięci rynkowej” w procesie kształtowania satysfakcji i lojalności klientów polskiego sektora bankowego
Sławomir Smyczek: Edukacja finansowa – perspektywa rynku i konsumenta
Irena Ozimek: Ochrona interesów ekonomicznych konsumentów w Unii Europejskiej i w Polsce – nowe wyzwania i zmiany
Agnieszka Izabela Baruk: Sposób interpretowania przez nabywców finalnych współdziałania z oferentami a środowisko tej współpracy
Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska: Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego
Zygmunt Waśkowski: Przesłanki współtworzenia wartości dla klienta w biegach wirtualnych

Część 3. Badania marketingowe – etapy oraz kierunki rozwoju, metody i ich zastosowania

Adam Sagan: Szkoły badawcze a modele eksplanacyjne w badaniach marketingowych
Ireneusz P. Rutkowski: Od analizy rynku do badań marketingowych i automatyzacji marketingu – perspektywa stu lat.
Ewa Frąckiewicz, Radosław Mącik: Zainteresowania polskich naukowców w świetle konferencji wrocławskich dotyczących badań marketingowych z lat 2004–2022 – bibliometryczna analiza graficzna
Stanisław Kaczmarczyk: Etap zbierania danych ze źródeł pierwotnych w procesie badań marketingowych
Józef Garczarczyk, Robert Skikiewicz: Rynek usług bankowych w Polsce w latach 1995–2021 w świetle badań metodą testu koniunktury
Maciej Mitręga: Wyzwania w badaniach siły w relacjach sprzedawca–nabywca w trakcie kryzysu ekonomicznego
Grzegorz Maciejewski: Zastosowanie analizy skupień w badaniach konsumentów
Bogdan Sojkin: Wyniki badań rynkowych i marketingowych jako podstawa ocen pozycji rynkowej zespołowych gier sportowych
Robert Wolny: Rynek kultury w Polsce w XXI wieku w świetle analizy danych statystycznych – stagnacja czy zmiana?
Jolanta Witek, Krzysztof Błoński: Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Barry J. Smith: Koncepcja symbolu przedsiębiorstw rodzinnych w ocenie konsumentów. Ujęcie semiotyczne
Marcin Lipowski, Zenon Pokojski: Praca zdalna w okresie pandemii – różnorodność podejść badawczych i wyników

Część 4. Strategie i działania marketingowe

Lechosław Garbarski: Innowacje – kreatywność – pasja
Henryk Mruk: Uwarunkowania skuteczności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej
Robert Kozielski: Marketingowy due diligence – w kierunku odporności rynkowej organizacji
Tomasz Domański: Strategie marketingowe sieci hipermarketów w świetle oczekiwań polskich konsumentów
Beata Reformat: Koncepcja łańcucha wartości a strategie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym
Grzegorz Karasiewicz: Jednostki cenowe – koncepcja i typologia
Andrzej Szromnik: Marketingowa strategia produktowa obiektu dziedzictwa kulturowego – product mix zabytku
Magdalena Grębosz-Krawczyk, Jacek Otto: Znaczenie relacji z klientami w zarządzaniu marką
Bogusław Bembenek: Marketing doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej
Bogdan Gregor, Beata Gotwald: Marketing a wyzwania środowiska omnikanałowego
Bogna Pilarczyk, Anna Rogala: Wykorzystanie komunikacji omnikanałowej na rynku farmaceutycznym do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie
Katarzyna Bilińska: Negatywne implikacje wykorzystania mediów społecznościowych w procesach komunikacyjnych
Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra: Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych w świetle badań empirycznych przedsiębiorstw

Kod wydawnictwa: 978-83-67400-64-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl