Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19

BOGDAN MRÓZ

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Cena: 35.00 zł 31.50 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8030-517-5

100 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.

fragment Wstępu

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE

1. PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH
1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych
1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii
1.2.1. Społeczne skutki pandemii
1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż
1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców
1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną
1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej
1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna
1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii

2. ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19

3. WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH

4. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO
4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów
4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego

5. KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-8030-517-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl