ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19
BOGDAN MRÓZ
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Cena: 35.00 zł
31.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8030-517-5
100 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.
fragment Wstępu
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
1. PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH
1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych
1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii
1.2.1. Społeczne skutki pandemii
1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż
1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców
1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną
1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej
1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna
1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii
2. ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19
3. WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH
4. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO
4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów
4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego
5. KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-8030-517-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.