INTEGRACJA PODEJŚĆ METODOLOGICZNYCH W BADANIACH MARKETINGU
PAWEŁ CHLIPAŁA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
Cena: 59.90 zł
53.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7252-757-8
225 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Monografia ma charakter metodologiczny. Dokonano w niej próby zaprezentowania istoty, skuteczności oraz wartości poznawczej zintegrowanych badań, a więc takich, w których w jednym projekcie badawczym zastosowano więcej niż jedną metodologię badań. Obszarem adaptacji metodologii zintegrowanej jest marketing jako dyscyplina, której potrzebne są różne typy wiedzy, sprzyjające tworzeniu i weryfikacji konstruktów teoretycznych. Głównym celem opracowania jest przedstawienie propozycji zastosowania metodologii zintegrowanej w badaniach marketingu. Marketing jest rozumiany w aspekcie poznawczym, integracja metodologii następuje w celu dokonywania diagnozy stanu wiedzy w marketingu oraz kształtowania teorii marketingowej. ze Wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp Rozdział 1PODEJŚCIA METODOLOGICZNE I EPISTEMOLOGICZNA STRUKTURA POZNAWCZA NAUK SPOŁECZNYCH W KONTEKŚCIE POZNANIA MARKETINGU1.1. Uwagi wstępne 1.2. Sposoby naukowego poznania a marketing 1.3. Podejścia metodologiczne w naukach społecznych 1.4. Metodologia marketingu w perspektywie problemów metodologicznych wybranych dyscyplin nauk 1.4.1. Przesłanki i uwarunkowania problemu 1.4.2. Metodologia badań społecznych i socjologicznych a poznanie w marketingu 1.4.3. Metodologia nauk ekonomicznych i ekonomii w kontekście badań marketingu 1.4.4. Metodologie w naukach o zarządzaniu a marketing Rozdział 2 MARKETING JAKO PRZEDMIOT NAUKOWEGO POZNANIA2.1. Uwagi wstępne 2.2. Obszar zainteresowania i zakres empirycznego odkrywania marketingu 2.3. Współczesne koncepcje marketingowe - pole badań i ewolucji teorii 2.4. Podstawy metodologiczne badań marketingu Rozdział 3ISTOTA I SPOSOBY ŁĄCZENIA PODEJŚĆ METODOLOGICZNYCH W NAUKACH SPOŁECZNYCH - PRZYCZYNEK DO BADAŃ MARKETINGU3.1. Uwagi wstępne 3.2. Triangulacja jako przejaw integracji metodologii na różnych płaszczyznach badań 3.3. Koncepcja metod mieszanych - synergia nurtów badawczych 3.4. Teoria ugruntowana jako sposób łączenia konstruktywizmu z pozytywizmem 3.5. Przegląd i próba oceny wybranych koncepcji metodologii zintegrowanej Rozdział 4PRZESŁANKI I FORMY INTEGRACJI PODEJŚĆ METODOLOGICZNYCH W METODOLOGII BADAŃ WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU4.1. Uwagi wstępne 4.2. Próba diagnozy integracji metodologicznej w badaniach marketingu 4.2.1. Łączenie podejść metodologicznych w badaniach marketingu w świetle analiz literatury światowej i polskiej 4.2.2. Rodzaje i formy integracji na przykładzie wybranych projektów badawczych 4.2.3. Zintegrowana wiedza jako efekt fuzji orientacji metodologicznych 4.3. Poziomy i płaszczyzny integracji podejść metodologicznych w badaniu marketingu 4.3.1. Przedmiot badań marketingu w kontekście integracji metodologicznej4.3.2. Integracja koncepcji i procedur badawczych 4.3.3. Synergia metod oraz technik gromadzenia i przetwarzania danych 4.4. Zastosowania podejścia zintegrowanego w procesach kształtowania wiedzy i teorii naukowych w marketingu - ujęcie modelowe Zakończenie Literatura Spis tabel Spis rysunków Streszczenie w języku angielskim Wykaz prac wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie w seriispecjalnej Zeszytów Naukowych: Monografie
Kod wydawnictwa: 978-83-7252-757-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.